Reply on: Mike #212883:
To je mi jasné, ale napr. asfalt pred vjazdom do Hroboňky, či v mieste trolejzastávok na Hodžku za pol dňa nespravia. Plus pri niektorých úzkych úsekoch, ako napr. Drotárska či Prokopa Veľkého, si nie som istý, či nebude na čas kompletné vylúčenie dopravy nutnosťou.Samozrejme, všetko toto sú riešiteľné situácie, no mnohé budú vyžadovať výbornú organizáciu, detailné, včasné a prehľadné informovanie verejnosti, rošády vo výprave či dokonca medzi vozovňami, často operatívne reagovanie na problémy s predĺženými jazdnými časmi (potreba zvýšenej zálohy/výpravy oproti dnešnej vypravenosti) resp. krátkodobo neprejazdnými úsekmi ciest a vôbec - značne zvýšené prevádzkové náklady. A DPB doteraz nepreukázal schopnosť úspešne čeliť niektorej z vyššie popísaných výziev... ? Tak som zvedavý
Rubber38
Podľa tohto zoznamu to bude na jar v meste slušné rodeo ? Jednak všeobecne zápchy a kolaps pravdepodobne väčší než vlani, a jednak niektoré kompletné uzávierky (Dunajská, polka Trnavskej a Rožňavskej vrátane kompletnej križovatky s Bajkalskou, okolie Nám. Slobody, skoro celá Hroboňova, Drotárska, ...) budú mať pravdepodobne dosť fatálny dopad na MHD, najmä tie obrovské hromadne opravované úseky pod pavučinami (a kde zobrať toľko BUS na NAD, to fakt netuším). Teda špeciálne som zvedavý, ako sa popasujú s opravami okolo voz. Hroboňova, keďže tam sú viaceré kompletné úseky plánované na jeden cca trojtýždňový termín ?