Radsej by som najprv investoval do šťanice a potom by sme videli, ci Filialku vobec treba. Hlavne treba efektivnejsie vyuzit nastupistia na stanici, a dolezita je priepustnost zhlavii. Napr. na vychodnej strane by nemal byt problem startovat dva a mozno aj tri vlaky naraz (120, 130, 131). Na zapadnej strane treba hlavne tretiu a mozno aj stvrtu kolaj. Efektivite vyuzitia nastupist by mohli pomoct aj slepe kolaje z obidvoch stran, zo zapadnej napr. pre Rexov z Viedne, z vychodu pre RegioJety prip. nesprejazdovane Os zo 120, 130...
810zssk
V pripade BA-Praha mi pride usmevne hovorit o nevyuzitej kapacite, tie vlaky velmi casto vozia baliky. Na useku BA-Bp je to menej jednoznacne, ale tiez su casy kedy je to proste narvate. Bohuzial, problem tej linky je v jej silnej sezonnosti, takze kym nebude vola prevadzkovat v lete posilove vlaky, tak vzdy bude problem s tym ze niekedy to ide prazdne a niekedy preplnene.
Ja by som kazdopadne najradsej videl tu linku rozseknutu v Bratislave, pricom vzniknuta linka BA-Bp by kludne mohla byt kategorie R s viacero zastavkami a primeranou kapacitou.