Inak aký je/bude osud 6704? Pri starom vedení DPB sa vravelo o jej vyradení a aj o možnom postupnom ukončení premávky 25Tr, nové ich opravilo a a udržiava ako tak pojazdné, ale 6704 slúži len ako zdroj dielov?
Som zvedavý aký bude ich osud po roku 2017/2018 keď sa plánuje nákup ďalších trolejbusov, tam im už veľkú životnosť v DPB nedávam...

MatejBA
A az taky problem to nemusi byt. Vsak bezkontaktny terminal sa da vybavit u banky velmi lahko (aj poplatky by sa dali vybavit lepsie pre firmu ako je DPB) a internetove pripojenie by problem nebol - a upravit terminal tak, aby tlacil miesto potvrdenky z terminalu nejaky doklad o zaplateni pre revizorov je otazka desiatok minut
Vazne si myslim, ze az taky problem, zvlast ak u nas je bezkontaktna platba tak rozsirena, tam nemoze byt - ak by DPB a banky chceli, vedeli by rychlo spustit pilotnu prevadzku na overenie