Reply on: Mike #211813:
Buď by bolo treba menej vozov do výpravy alebo by sa mohla zvýšiť výprava (ak by to mesto objednalo), pretože si úplne zabudol kalkulovať do ceny vozidlá, postávajúce na konečných).A čo sa týka vodičov - si predstav, že už dnes musí chudák brigádnik sadať každý deň do iného voza, chudák striedač dokonca každé kolo. A chudák vodič u Bogestry musí prestriedať rýchlodrážny B-Wagen, Variobahn, N8 a MGT6D, ktoré majú z dôvodu konštrukčných chýb dlhodobo obmedzenú rýchlosť na 30 km/h a nesmie sa pozabudnúť, lebo minulé kolo jazdil na Stadtbahne 80 km/h.

810zssk
Hovorim ale o tom ze je absurdne aby DPB vyhadzoval peniaze von oknom pre moznost vzniku nejakeho vztahu medzi jeho vodicom a konkretnym autobusom.
Cistenie ma riesit upratovacia sluzba, nie vodic.