Nespomínam si. Ale práve Klamáre ukazujú, ako sú zastaralé a nemoderné trombelusy schopné ľavou zadnou daŤ facku ľubovoľnému smradobusu spĺňajúcemu normu Euro MCM, čistiacemu vzduch a odsávajúcemu hluk.
Vymena naprav je len financny problem. Ale hadam by sa dala nejako elegantne zlomit
24Tr ma v cenniku rozpisane ceny komponentov. Potreboval by som to prelozit do cudzej reci, ale najprv musim vediet o co ide. Spomina sa tam "stridac" a transformator. Viete mi povedat co je stridac a naco je trafo?
Jazda po Záhoráckej bola hlavne kvôoli možnosti prestupu na 212 pre cestujúcich smer Kramáre. Lebo jazda od Vojenskej k ST Aréne (fuj, brr, kuyva, xoxoti) cez Patrónku sa teoreticky rieši už 15 rokov ale furt sa o tom len kecá. Okrem toho sa desím chvíle, keď ing. Para namontuje Parovod doprostred križovatky Pražská/Mlynská dolina...
I.
No, keď budú ešte aj nápravy meniť, to už pomaly môžu kúpiť celú karosériu zo Solarisu a narvať do nej výzdroj zo 6226:-). Vznikne Soplaris Trotlíno Vytrolíno 12 DCŠrot...
Ano, ked nasadili klbaky na 37, bola zmenena trasa z Kramarov na Prazsku. Jazda po Zahorackej bola len v smere Dubravka - Petrzalka, (ak sa dobre pamatam) kvoli nejakej skole nachadzajucej sa medzi Lamacskou a Zahorackou - aby nemuseli (telesne postihnuti?) ziaci chodit podchodom na Patronke.
Inak svojho casu boli kratke aj 27, 47 (obe uz pri premavke cez novu Petrzalku). Hned po zavedeni aj 119 a 120 ...
Ano ex37 najprv ako kratka chodila cez Kramare, ale ked tam dali klbak, tak mam pocit, ze najprv to chodilo priamo cez Patronku a neskor to bolo odklonene pri ceste do Petrzalky k Vojenskej nemocnici cez Zahoracku ako 212, len potom to islo doprava a na krizovatke Kramare - Patronka sa to napojilo na Brniansku.
No práve. BEÚS si v poslednej sekunde uvedomil, že nemôže trombelus po pár rokoch zahodiť. Kým bolo vozov dosť ,veselo sa vyraďovalo, teraz by zachránili aj všelijaké 6206. To je práve to plytvanie v BEÚSe, pretože keby tú 6226 neboli nechali zhniť, nemuseli by teraz kupovať sketel 14TrM. Inak to bude bomba, 14TrM s hučiacou Rábou... Ale aspoň bude mať ing. Baník radosť:-).
I.
Sarko: 1) kvoli par korunam sa mi nechce sledovat hodinky
2) ak sa dari tak mi to natiahne do 15s, ale zial su teraz caste vypadky a vtedy sekundy nabehnu
cize to vsetko viem a pouzivam. Len volim medzi usporou casu a penazi. Vysledok je dobry, inak by som tak veselo newapoval
Z: pri roznych typoch mi chybaju rozne udaje. Vseobecne ma zaujimaju:
typove oznacenie motorov, vykon a krutiaci moment s prislusnymi otackami pri vsetkych prevadzkovanych typoch v BA.
S499.1023