Reply on: S499.1023 #210270:
Vravel si, ze "V sieti, ktorá nie je konzekventne od začiatku budovaná pre obojsmerné vozy, nemajú tieto mimo výluky zmysel.". Ale co brani potom budovat aj siet, kde budu uvratove konecne? V Bratislave nemas vela dalsich miest, kam vopchas obratisko. Pokial sa chceme bavit o moznom rozvoji elektrickovych trati, nebolo by lepsie pre lahsie rozsirovanie mysliet aj na to?Cisto sotoussky by si mohol uvratovo potom predlzit napriklad elektricku do
- Slavicieho udolia (nemas tam moc miesta na obratisko)
- k ASMN (pokial neurobis kolecko ako su trolejbusy, nemas to kam dat)
- rozsirit po Petrzalke (eventuelne)
- do Vrakune (ak nechces urobit obratisko cez zeleznicu, tak nemas moc kam ho dat)
- Letisko (aj ked tam teoreticky mas dost miesta).
Ja si myslim, ze mat vozidla +- 50:50 (jedno:obojsmerne) nie je zle (aj pre pripadne vyluky). A ked uz ich mame, tak ciastocne tomu prisposobit trate tiez nie je na skodu.

Magorov - osoby potýkajúce sa so svojími problémami ako zakrpatený....vieme čo.....kompenzujúc si to tým, že chvíľku riťprdelkovania nahradia posunom na vyššie miesto (team Leader, Supervisor etc...) kde si môžu od rána do večera naháňať svoje zmršené ego
Ale je to reálne zbytočnosť. Predpokladám, že ide len o to, nakoľko kontrolérom nepohneš bez zadaného smeru jazdy, aby si mohol "bezpečnejšie" otestovať funkciu magnetiek. nič iného v tom nebude. BSP ako je popísané k 15T by malo mať každé vozidlo, vrátane T6 či T3. A ono tam naozaj niekde je zatúlané na palubovke. Ale tiež je zbytočné, nakoľko jeho účinok je nižší než účinok plného zarazenia kontroléru vzad....
toms