Tak ja sa tým netajím, že nemám klasické zamestnanie, privyrábam si hubárčením a prepisovaním rukopisov do PC ? Zato sú snáď moje názory na MHD menejcenné ? ?
No tak vidíš - asi tí ľudia teda reálne cestovať nepotrebujú, keď sa tak ľahko vzdávajú svojich plánov.
Hoci uznávam, že keď som ja chodil do Rače do školy, taktiež som 59 intenzívne využíval a mal som ju ako expres moc rád, mám pocit, že fakt tliachaš dve na tri. Na skúšku Iveco Daily - wtf?
Lebo nikoho zatiaľ taká geniálna myšlienka nenapadla Tradičný systém spočíva v dávkovaní 59-ky spôsobom všetko alebo nič. Ten môj navrhuje zaviesť len jednú 59 mimo špičku, ktorá by zhromaždila cestujúcich z tohto časového úseku túžiacich po rýchlej jazde na trase Petržalka - Rača.☺
Tak mi povedz jednu vec - ked by bola L59 tak straaaasne plnaaa a vyuzita, preco uz davno tak nejazdi? Si myslis, ze keby bol taky dopyt, zeby uz nebola zavedena celodenne? Okrem toho mas krasny prestup viac menej na hrane cez L94-L3/5 na zastavke Blumental.
ja radšej an prestup, častokrát rýchlejšie.. minule trasa ekonomická univerzita-cintorín slávičie údolia 20 minút a to som šiel na 3 prestupy a 68+31/39 časovo vyše 30 tak to je rozdiel... a riadny...
Tak ale inak sa chodí na Kysuciach a inak v Bratislave, ja tu žijem od narodenia, ale na ten smrad z exhalátov (či už z fabrík alebo automobilov) som si doteraz nezvykol. Aj preto nerád prestupujem ?
ale je to zbytočné... bude tam dokopy 140 ľudí a IVECO Daily situáciu nezachráni, síce je to malý bus, ale načo pre cestujúcich je určite lepšie ísť električka/blumentál94 a následne prestup, áno časovo to možno dlhšie je, ale kvôli jednému spoju ktorý by bol akokoľvek vyťažený... tsss
ja bývam originálne na kysuciach a mne de cez víkend cca aždé 2 hodiny autobus a musím ísť na prestup alebo pešo, prečo nemôžu ísť aj ľudia z mesta?... lebo by im odpadli nohy asi...
Tam nie sú žiadne aktuálne pochvaly a sťažnosti, lebo ten portál už žiaľ nefunguje. Aha, skoro ráno sú cestou z Rače do mesta legendárne zápchy, to sa ale netýka môjho návrhu.
situácia s aod roku 2002 zmenila keďže nevidím žiadne aktuálne šťažnosti/pochvaly ... bývam teraz v rači a električky minimálne ráno sú rýchlejšie ako expresná linka 59 a aj osttané busy...
Neviem to a neskúmal som to. Ale ak je na račianskej radiále 14 odchodov električiek v najslabšej sedlovej hodine (medzi 11:00 - 12:00), teda priemerný interval je 4,2 minúty, tak niečo mi hovorí, že tie električky zrejme nebudú natrieskané natoľko, aby sa v ich súbehu uživil autobus ?, ktorý pojde raz za sedlo.
59 je dosť zbytočná ... lebo ide súbežne s električkou po dlhej trase a ak ešte prirátame ze možno sa ray dostavia 2. časť trate vPetržalke môže sa s kľudom bez náhrady zrušiť, maximálne zaviesť nejaký spoj na pánty ale tam to rieši 65 a v petržalke 99, do centra 94, takže ak sa dožijeme do 5-10 rokov možno 59 už ani nebude...
To tvrdíš Ty, že by bolo poloprázdne, ja Ťa uisťujem, že už prvý deň by bolo natrieskané na prasknutie a museli byť nasadiť priestrannejší autobus. Stratovosť vzniká vtedy, keď dopravný podnik nereflektuje na reálne potreby cestujúcich. Ja cestujem veľmi často na tejto trase, rovnako tak moja rodina a viem i to, že ak zmeškáme 59, nechce sa nám trmácať s prestupom na električku a tak radšej svoj zámer cestovať na Peknú cestu prehodnotíme a tým pádom prichádza DPB o zisky za naše lístky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mark178