Ano, Anitra je vynikajuca nahrada za kachnu. Je tam dost nizkopodlazneho a ma aj dobre usporiadanie sedadiel pre vlcakov-dochodcov Oproti tym zvrhlostiam T3EV a pod. je Anitra super investicia. Brno sa do kupy nahrady za 2xT3 asi este nechysta, nakolko T3.EV a nakolko skupuje KT8, ktore sa modernizuju. Privital by som vsak, keby som sa mohol niekde nablizku odviest Vektrou
Bojím sa, aby to zase nedopadlo velmi velmi zle. DPB ako vzdy chce nieco ine, nakolko DPB nemoze byt ako ine normalne DP. Mna konkretne trapi samotny fakt, ze chcu silou mocou asynchronnu vyzbroj. Jedinu vyraznu vyhodu, ze nemusia kontrolovat komutator a udrziavat elektromotor na takej urovni im vyvazi fakt, ze nasi dielenski nebudu mat sajnu, co s tym. Kedze ani najlepsi trombelus nie je bezporuchovy (a 21TrAC nie je zrovna dajaky zabehnuty typ) by som usudzoval, ze nas cakaju nemale vtipnosti. Samozrejme, ked to bude jazdit, tak to bude jazdit velmi dobre, nakolko vyzbroj nie je slovenskej vyroby
V T6ke sa da osvetlenie prirovnat ku klasickym neonom v domacnosti. Svetla su napajane zo statickeho menica, ktory pre tento ucel generuje striedave napatie. V T3 a K2 su napajane jednosmernym prudom. Vodic by mal na kazdej konecnej prepinat polaritu - na to je ta velka paka uplne vpravo. Kedze to krabusti nerobia, bezne v kachnach nesvieti polka neoniek,
To s tym starterom sa mi nejako nezda. Nechce sa mi ale pozerat do schemy, takze ti detaily dnes nepoviem
Inak vsetky taketo kvazidizajny su odporne. Ked robim interier, navrhnem ho tak, aby to tam zapadalo a vyzeralo to celistvo. Vyrobky CKD su pravy opak ... a keby len CKD
On asi myslel tá čo má prísť na schválenie drážnym úradom. No tá bude najprv jazdiť bez záťaže, potom s umelou a potom s ľuďmi, ale to už ako oficálne vozidlo.
Koho v CKD to bol napad davat do T6 (aspon 1 a 2 seria) tie velke krabice na svetla vo voze , ved aj tak sa tam dal len jeden "neon" do kazdej. Ved v T3 a K2 uz boli tie krabice v tvare -U- len na jednu ziarivku a oni potom vymyslia krabicu ,ako keby na dve ,ale davaju tam len jednu ziarivku. Zaujimave ze v 3 serii T6 to uz vyriesili a zuzili tie krabice ,len na jednu ziarivku do kazdej. P.S. Inac ako je to s kurenim vo vozoch DPB. Musi to niekto prikazat ,alebo je to prakticky na lubovoli vodica vozu?
No podla nasich zdrojov ma byt ta 21Tr prva a posledna, a asi jej budu chciet aj zbavit, lebo Ostrov asi prestane vyrabat take trolejbusy... No uvidime, ak nie, tak to znamena, ze by sa asi 21Tr kupovali dalsie
Hi, lidi, no mam infosku, z mojho zdroja (KLF by si rypol ) ze 21Tr pre BA je uz na vagone a pomaly by mala odist do BA.
Najprv pride jedna, kvoli homolog. a potom snad dalsia - podla spokojnosti - tak zneli doslova slova toho dotycneho . Takze berte to prosim s rezervou .
Musim pochvalit predavacku elektriceniek na AS Mlynske nivy, pretoze sa k zakaznikom sprava velmi milo a vsetky problemy vyriesi bez problemov. (Napriklad bola trpezliva pri pokuse o precitanie mojej "funkcnej" karty, co trvalo asi 5 minut (Co sa debilna firma robi tie karty ze nefunguju?))
fobust
Samozrejme ze sa to opravi...