Reply on: david1 #207678:
Rozdeľovať linky na tie, ktoré sú pre koho určené je to najhoršie čo by mohol dopravca robiť. V dnešnej dobe sa nemá hromadná doprava obmedzovať ale práve zlepšovať jej prístupnosť. Kebyže takto ideme ďalej tak linka 92 je primárne určená pre VW v časoch výmeny zmien, linka 32 pre Dlhé diely a nie študentov, ktorí s ňou cestujú aj na intráky atď... ? Za to, že si chce cestujúci skrátiť dochádzanie a využije linku 28 by mal byť potrestaný? Kebyže sa robia takéto "naprieky" tak ešte viac ľudí odíde k IAD. Potom by sme rovno mohli hovoriť aj o súbehu linky 28 z električkami a v rámci rekonštrukcie spraviť na Rivére otočisko pre linku 28 a cestujúci by tam prestupovali... ?
Mike
A od nového SND po vodárenské múzeum určite nemešká kvôli tomu, že by bola preplnená, 10 miút. ? To je zle (prirýchlo) nastavenou jazdnou dobou, pomalšími vodičmi a v špičke hlavne zápchami. Tí tlačiaci sa cestujúci spravia z toho 10 minútového meškania asi 2 min..
A ver, že ani ľuďom nevadí prestupovať. Teda tým najstarším áno, ale mladšia aj stredná vrstva s tým nemá problém. Len pointa je, aby buď spoje chodili často (koncepcia čo najmenej liniek s najhustejšími intervalmi), alebo ak aj redšie, ale aby na seba garantovane nadväzovali, aby bol prestup na spoločnej hrane, aby sa prestupovalo z nízkopodlažného do nízkopodlažného vozidla (mamičky s kočíkmi, hendikepovaní, atď..) a aby všetky spoje mali dostatočnú kapacitu...