Možno to bude primitívna otázka, no aj tak sa spýtam.
Dnes som si išiel na ISIC dobiť PCL na 90 dní, no v samoobslužnom automate to išlo len na 30 dní. To som nebral a išiel som na predajné miesto DPB, kde to išlo na 90 dní. Otázka znie: Prečo v automate nešlo na 90 dní, ale v stánku áno?
Karta bola dnes v škole aktualizovaná doobeda, takže neviem.
Budem vďačný za objasnenie. ?
Dufam ze pracovnik SBS co zadrzal cierneho revizora mal na sebe uniformu a preukaz SBS ako zakon kaze. A teda nebol zaroven vydavajucim sa za clena SBS...
Vzhladom na chytenie cierneho revizora, je ten postup co si napisal uplne v poriadku. Je ocakavatelne, ze toto sa bude v ramci podniku este riesit a to aj na zasadnuti predstavenstva. (Valne nie je treba ? )
Aspon v normalnej spolocnosti by sa tak udielo. Prijem z pokut je celkom slusnym prijmom pre podnik.
Tak vodiči volávajú na dispečing, revízori svojej vedúcej. A kto vie, či tá nemusí volať svojej nadriadenej a tá generálnemu riaditeľovi a ten následne zvolá zasadnutie predstavenstva a príp. aj valného zhromaždenia. ?
A pri kazdej nestandardnej situacii treba verejnosti spomenut cely interny postup
Uz tam fakt chyba iba meno "veducej oddelenia prepravnej kontroly"...
Ale toto tam fakt bolo nutné?? "Revízori ihneď kontaktovali v zmysle interných predpisov vedúcu oddelenia prepravnej kontroly, ktorá určila následný postup – privolanie dispečingu DPB, a.s. a polície. "
Matej Balog
"Realokované prostriedky budú využité na pokrytie opcií pri projektoch nákupu trolejbusov a električiek (45 električiek pre Bratislavu, 120 trolejbusov pre Bratislavu a 33 električiek pre Košice)."