Napíš na ots@dpb.sk aj s číslom karty a miestom automatu. Z logov sa to bude dať zistiť (a ak je tam nejaký problém tak aj odstrániť), tu ti asi nik fundovane nedopovie.
ja mám tiež jeden zážitok .... chcel som na predajnom mieste DPB kúpiť PCL na BMK, ale úhradu vykonať inou platobnou kartou - tetuška mi oznámila, že za týchto podmienok nedostanem zľavu ... tak som šiel do samoobslužného automatu a ... zľavu som bez problémov dostal ...
Možno to bude primitívna otázka, no aj tak sa spýtam.
Dnes som si išiel na ISIC dobiť PCL na 90 dní, no v samoobslužnom automate to išlo len na 30 dní. To som nebral a išiel som na predajné miesto DPB, kde to išlo na 90 dní. Otázka znie: Prečo v automate nešlo na 90 dní, ale v stánku áno?
Karta bola dnes v škole aktualizovaná doobeda, takže neviem.
Budem vďačný za objasnenie. ?
Dufam ze pracovnik SBS co zadrzal cierneho revizora mal na sebe uniformu a preukaz SBS ako zakon kaze. A teda nebol zaroven vydavajucim sa za clena SBS...
Vzhladom na chytenie cierneho revizora, je ten postup co si napisal uplne v poriadku. Je ocakavatelne, ze toto sa bude v ramci podniku este riesit a to aj na zasadnuti predstavenstva. (Valne nie je treba ? )
Aspon v normalnej spolocnosti by sa tak udielo. Prijem z pokut je celkom slusnym prijmom pre podnik.
Tak vodiči volávajú na dispečing, revízori svojej vedúcej. A kto vie, či tá nemusí volať svojej nadriadenej a tá generálnemu riaditeľovi a ten následne zvolá zasadnutie predstavenstva a príp. aj valného zhromaždenia. ?
A pri kazdej nestandardnej situacii treba verejnosti spomenut cely interny postup
Uz tam fakt chyba iba meno "veducej oddelenia prepravnej kontroly"...
Valec