No to je jedna vec, či je technicky možné dať kaliforňana na Jesenského (niekde medzi SND a vyústenie Palackého). Durhá otázka je, či po kaliforňanovi prejde 30T bez problémov (ako 2xT a K2). Tretia otázka je, či bude k dátumu výluky v prevádzke cca 8-9 30Tčiek.
Ak bude vo všetkých troch prípadoch odpoveď áno, tak podľa mňa sa by sa malo ísť do toho, že bude 6tka K. Ves - Jesenského, akurát že by musela byť celodenne. Teoreticky víkend by nemusela chodiť, keďže je 28 kĺb a použiť sa dá aj 29 pod most..
Z toho tvojho riesenia asi vyznam len ta 133 v oboch spickach, inak suhlasim s Mikom .
"Paci" sa mi argument DPB ze na nabrezi su aj ine linky 50,70,95 . No len tie nejako nevidim pri Chatamovi . Mozno s dalekohohladom zazriem na Moste SNP Urbanway. ?
Ale prosim ta.. Vacsinu trasy ide len zopar ludi. Prevazna vacsina cestujucich ide z/do centra. Pchat tam milion miest na sedenie by bola chyba. Je super ze v tej elektricke je vela miesta a da sa hybat.
Ale veď mám JeJe pravdu, pri rýchlosti našich električiek, t.j. 100% preferencia áut pred elinami, mohli byť sedadlá 2+1 ako v terajších elinách. Trasy električiek trvajú aj 50 minút a veru dosť cestujúcich ide väčšinu trasy. Vám by sa s nákupom alebo dieťaťom v ruke chcelo stáť? myslím že by DPB mal doobjednať sedačky a upraviť to. Nedávno som šla v novej 4 a veru počula som názor 2 žien, ktoré presne toto kritizovali. Pekné električky, ale málo sedadiel, zase na nás šetrili-citát.
Nebude počas letnej výluky na križovatke Jesenského-Štúrova sprevádzkovaný už dostatočný počet obojsmerných električiek na linku Karlova Ves - Jesenského s dočasnou koľajovou spojkou na Jesenského?
myslíte si že 7503 má nejaký problém?.. keďže sa nevydala na skúšobné jazdy pričom je v BA už dosť dl?.. a 7506/7507 asi tiež len stoja vo vozovni.. ale myslím si že tie sa pohnú onedlho..
Ak by mesto neposilnilo interval na 28 a nepoužilo tam kapacitnejšie vozy tak rovno ukáže ako "preferuje" MHD keď ničím nenahradí električky počas ich výluky. To, že cez leto nejazdia študenti do škôl nie je dôvod na nevypravovanie NAD alebo posilnenie inej linky. Už vidím ako cestujúci, ktorému pred bytovkou stojí auto určite bude jazdiť do práce v okolí Šafka počas výluky spôsobom: električkou k PKO - tam sa snažiť natlačiť buď na 28 alebo na 30 - ak na 30 potom z pod mosta SNP utekať cez semafory aby stihol 50 či 70 a na Malej Scéne vystupovať.
Aj to ma napadlo, lenže potom by cez týždeň vôbec nejazdili K2S, lebo pri sprejazdovaní 2 a 4 by tam kvôli Zlatým pieskom museli ísť súpravy a neviem, či by DPB bol ochotný vypravovať K2S iba cez víkend.
Mal som tu česť chodiť v nedelu 7 z Vinohradov, a občas aj teraz 3/5 cez víkendy a tá 7 riadne pomáhala, len dakedy zbytočne čakala a odchádzala tesne pred prichádzajúcou elektrčkou z Rače... boli dosť plné po Blumentál... následne sa vyprázdnili.. 7 mala opodstatnenie lenže cze prázdniny tu veľa študentov nebude takže nevie... ale tak 6 eviem no cez tie prázdniny či bude chodiť.. ako ono by stačili i 3 linky.. taká 3+8 a 4 .... lenže to by musel byť luxusný interval.. také dačo ako na Silvestra proste.. ale zbytočne to bude.. podľa mňa by sa to do mesiaca dlaos tihnúť--- lenže ako sa poznáme rozoberú sa koľaje... 3 týždne nič a ýždeň pred termínom sa spamätajú...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Pe67