Reply on: 6608 #207236:
Predpokladám (alebo teda dúfam), že tento koncept "cestujúci sú tu pre MHD" je na imhd už prekonaný.Plne s Tebou súhlasím ohľadom nevychovanosti cestujúcich. Na druhej strane sa spýtajme, aký dáva DPB cestujúcim príklad. Na vozidlách je niekoľkomesačná špina a interiér je vyslovene hnusný. Prakticky jediný čas, kedy sú vozidlá príjemne čisté je tesne po dodaní.
Je potrebné uvedomiť si, že špina vo vozidlách je neodlučiteľnou súčasťou poskytovania verejnej dopravy. Ak niekto odstraňovanie tejto špiny nezvláda, potom nezvláda poskytovať verejnú dopravu.
A opäť sa vrátim ku kampani. DPB kampane nerobí a keď robí sú nevýrazné, alebo zlé. Takže nevieme, či je "zvieracie" správanie prejav arogancie, alebo neuvedomelosti. Každopádne, ak sa DPB nevie o svoje vozidlá starať, prečo by sa o ne mali starať cestujúci? Aj keď nemám rád vandalov a arogantných ľudí, čo si vyložia topánky na sedadlo - tu primárne zlyháva DPB.
Petto