Dnes som mal možnosť navštíviť maďarské mesto Szombathely a pred stanicou sa to len tak hemžilo kĺbovými Ikarusmi radu 280 ako aj krátkymi radu 260, bol tam aj jeden Ikarus 435 v typických modro-bielych farbách dopravcu Vasi Volán Zrt. Rovnako boli k videniu vozidlá zn. Kravtex Credo alebo Rába (aj kĺbové). No proste veľmi pestrý a zaujímavý vozový park, ale potešil som sa že vozidlá zn. Ikarus sú aj v roku 2015 ešte v plnej prevádzke aj keď ich je už tu mnoho po životnosti (rok výroby u niektorých Ikarusov 1988, t.j. 27 rokov v prevádzke čo už sa mi vidí ako neuveriteľné ale zrejme pravidelná údržba a servis urobia svoje na tomto "nesmrteľnom" type autobusov).
Bude tam jazdit TGV a ICE... ci pockat, to malo jazdit v plytkom tunely. ? Ale mozno napoja aj na Tunel (v dvojitom zmysle) pod Dunaj potom bude aj to TGV ?
Ale veď to je jasné, že DPB klame. Proste sa povedala pravda ako je to s financovaním DPB a teraz sa snaží cez média DPB prezentovať ako magistrát zavádza pritom každý lepšie informovaný človek vie, že sa DPB len viac a viac ponára do klamstiev. Teraz už viem prečo napr. nevypravovali linku 33. Zrejme to ovplyvnila výstavba električkovej trate do Petržalky. ?
Ak sa nemýli tieto veci by mali byť na 24V čo by ti niak neublížilo nakoľko ak by si aj toho chytil tielok by tebou prúd ktorý by si ani necítil. ? Al ako nikomu radšej skúšať neodporúčam. ?
Len drobná otázka: aký prúd a napätie ide do bzučiakov a osvetlenia dverí v T6? Lebo dnes som v jednej išiel a okrem toho, že osvetlenie viselo na kábloch, mali káble porušený izolant. Je to bezpečné?
Konečne si niekto povedal, že audit nie je všetko. DPB treba podrobne prevŕtať, pretože častokrát verejne vyhlasuje správy, ktoré v realite neplatia, čím zavádza cestujúcu verejnosť. Tiež mi nejde do hlavy ako sa DPB na jednej strane chváli so ziskom a na strane druhej, ako sa na Slovensku hovorí, firma krváca.
Andreas.Papak