Reply on: luky133 #205978:
DPB je samozrejme vo vleku finančných záujmov jednotlivcov aj skupín. Keby nebol, tak Schadefabrike oznámi, že ak sú zo šiestich vozidiel tri odstavené na závažné poškodenie zadnej nápravy (čo sa dalo očakávať už v čase objednávky), tak sa jedná o konštrukčnú vadu a ak to Schadefabrika neopraví na "Kulanz", tak sa ďalšie trolejbusy u nich kupovať nebudú.
luky133
"Problémy s výpravou trolejbusov na Dlhé Diely nastali z dôvodu závažných porúch starých trolejbusov s pomocným pohonom.
Tieto typy trolejbusov vypravujeme na Dlhé diely z toho dôvodu, že nie celá trasa má trakčné vedenie. DPB ich má len 6 kusov trolejbusov Tr25 s pomocným pohonom, z toho do výpravy pre Dlhé diely nasadzuje 4 kusy.
Zo všetkých 6 kusov týchto typov trolejbusov majú až 3 kusy závažné poškodenie náprav, ktorých opravy sú finančne a časovo náročné.
Ďalším problémom je, že vozidlo ťažkého odťahu, ktorým sme zabezpečovali odťah trolejbusov na linku č. 33, nie je v dispozícii (je v servise). Týmto vozidlom zabezpečujeme dotiahnutie trolejbusov na linku č. 33 v prípade poruchy trolejbusov Tr25 s pomocným pohonom.
V uplynulých dvoch týždňoch sme z týchto dôvodov neobslúžili niekoľko liniek, nie je však pravda, že vynechávajú až 2-3 spoje počas jednej hodiny.
DPB vyvíja maximálne úsilie, aby zabezpečil trolejbusovú premávku danej linky v plnom rozsahu.
Zabezpečujeme nové, náhradné vozidlo ťažkého odťahu, ktoré nám umožní zabezpečiť túto linku v plnom rozsahu.
V prípade, že nastane výpadok trolejbusu, obslužnosť na tejto trase je zabezpečená aj autobusovou dopravou.
DPB robí všetko preto, aby došlo k náprave tejto situácie. Vozidlový park trolejbusov je však zastaralý, situáciu vyriešia nové trolejbusy s pomocným pohonom."