Mali by byť aj na iných linkách, momentálne však prvé nové vozy budú nasadené prioritne na linky, ktoré majú byť obsadené kĺbovými vozidlami. Pre ich nedostatok najviac trpí v Petržalke práve L91 a L191.
Mám výhľad na most, ale je to bohužiaľ tak 600 metrov a tma. Išlo to ale pomaly, za doprovodu dvoch áut s oranžovými majákmi. Na kĺbový bus to bolo určite pridlhé.
Ale tak asi to išlo niekam inam, už by sa asi tom vedelo...
autobusy vždy idú súbežne rýchlejšie ako električky. napríklad linka 31/39 na úsek Lafranconi-TrMy 13 minút a električkou nejako 17 či koľko to trvá, pričom v trase nie je veľký rozdiel
"...Podľa pôvodného plánu mala byť moderná električka do premávky zaradená vo februári 2015. Na novú trať do Petržalky. Tá zázračne ale do mesiaca nevyrastie, a tak by mala byť električka podľa generálneho riaditeľa DPB Ľubomíra Belfiho nasadená napríklad na linku č. 4..."
Neviem vo Februári 2015 linka do Engerau asi nikdy nemala byť.
A linka 4 pokiaľ si pamätám tak sa tu písalo že na Zlaté piesky nemôžu zatiaľ.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mark178