Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: VLK #205411:
Krizovatka na puchovskej nema nahodou nejake detektory na slpoch pri predzvesti? nieco take som tam videl no neviem ci to sluzi ako detekcia vozidiel. Zial zatial vzdy som tam videl ako tesne pred krizovatkou zastavi kazde vozidlo elektricky cize silne pochybujem ze by tam bola preferencia zapnuta jedine ze by doslo k zmene
Reply on: Petto #205412:
No ale tým pádom neplatí že "bez toho, aby prepravca redukoval svoje služby pre cestujúcu verejnosť." ..Tých neodjazdených vozokm bolo...
Reply on: Michal111 #205409:
Mozu byt tie kladne cisla, ved taka 33/4 nebola vypravena aj 20x za rok 2014 ? a to je len 1 linka ?
Reply on: david1 #205405:
pri Komisárkach je to postavené ešte na starej technológii (slučky)... preferencia funguje (a fungovala) na niektorých miestach, teraz sa našiel vhodný systém pre jej rozširovanie (bez nutnosti inštalácie detektorov do koľajiska a pod.)
Reply on: trolejbus6207 #205392:
Na križovatkách Vajnorská/Bojnická, Račianska/Pekná cesta a Vinohrady sa odskúšal vďaka podpore z UNDP nový typ preferencie, kre komunikuje vozidlo priamo s križovatkou, tento typ preferencie sa bude ďalej rozširovať. Aktuálne sa ešte dolaďujú križovatky v Dúbravke, kde je tiež nasadený tento typ preferencie MHD... pre rozšírenie je nutné nielen preprogramovanie križovatky (čo je rádovo v tisícoch EUR na križovatku), ale aj osadenie radiča komunikačným zariadením (komunikácia s vozidlom), čo niektoré zastaralé radiče CSS neumožňujú
http://www.cas.sk/clanok/307030/zazrak-v-dopravnom-podniku-bratislava-stalo-sa-nieco-na-co-cakali-celych-20-rokov.html

"riaditeľ DPB. Poukázal na fakt, že kladné hospodárenie sa podarilo dosiahnuť bez toho, aby prepravca redukoval svoje služby pre cestujúcu verejnosť."

To si robí srandu?? väčšie klamstvo som z jeho úst snáď ešte nepočul.
Reply on: Valec #205386:
Ďakujem, určite to je tak?
Reply on: N/A #205406:
Co tak poslat taky 'teply bonz' napriklad do SMEtí ?
Reply on: ivanbuto #205395:
Mesto Bratislava nemá veľké slovo už dlhšiu dobu. Už chápem prečo to stavia východ. Vládne tu východ. Len mi nejako uniklo, že je v tom projekte J&T. Neviem dokedy to chcú nazývať nosným systémom keď ani len prestup nebude možný čo najlepšie ale čo najhoršie. Keby som naozaj vedel ako ich vyhodiť z nášho mesta urobil by som to a ako prvá by letela J&T. Je mi z toho zle.
Reply on: trolejbus6207 #205389:
podobne funguje na Vinohradoch,Peknej ceste a na poslednej svetelnej pred obratiskom Komisárky.


Bol o tom aj článok myslím.

Reply on: ivanbuto #205395:
Problémy s umiestnením cyklotrasy, teraz toto... zbohom Eurovea.
Reply on: ivanbuto #205395:
Safko bol dobry prestupny uzol, cize to chvalim. Ale ak som spravne pochopil zostanu zastavky po starom ? Mala scena v starej podobe ?
Btw. Ked im tak vadila nova zastavka , mohlo to ist dohodou ze budu 50,70 premavat cez zastavku NB SND obosjmerne. Ale aj to mi pride nevhodne skrz ten 1. semafor ako vychadza 28 z konecnej
Ake je logicke vysvetlenie uzatvorenia takejto "dohody"? Teda ano viem je to pre ***ka a trtka plus korbaca. Ale zaujimalo by ma ako by argumentoval prǐmator preco taku dohodu uzatvoril. Ved to nie je v zaujme mesta, mesto nema ziadne prava ani povinnosti voci Eurovei. Si moze davat zastavku kde chce, tam kde ono usudi kde je to najlepsie, ma predsa na to ludi, tak preco zbytocne podpisuje nejake "dohody"?? Toto by uz Ftacnik fakt nemal ako vyargumentovat...
Reply on: tr3mp #205400:
Na druhú stranu, v texte nie sú ani žiadne sankcie za vypovedanie (ako na toto mohlo JTRE zabudnúť ?), takže zmluvu je zrejme možné vypovedať a ide sa ďalej. ?
Reply on: ivanbuto #205395:
"Touto dohodou strany deklarujú svoj spoločný záujem na zachovaní čo najväčšej dopravnej priepustnosti dopravného uzla – Šafárikovo námestie"

Takže krok, ktorý je treba spraviť, je zrušiť prejazdnosť nábrežia pre tranzitnú IAD niekde pri propeleri. Tým pádom sa Šafárikovo námestie odbremení od tranzitu a zastávku MHD bude možné spraviť na vyústení Gondovej na Šafárikovo námestie (teda pred nájazdom na Starý most). A bude vymaľované.

V texte sa nepíše, podľa akých kritérií sa meria dopravná priepustnosť (samozrejme všetci vieme, že ide o max. počet autíčiek). Ak už teda J&T nepovolilo (?) mestu vybudovať zastávku, môže mesto zvýšiť priepustnosť križovatky definovaním kritérií a ich naplnením. Napr. vybudovanie bus pruhu (viac prepravených osôb ako len autami), predĺženie cyklotrasy po Pribinovej (zase väčšia prepravná kapacita ako pruh pre autá), širší chodník...

Inak super "výhodná" dohoda pre mesto. Dohoda by mala poskytovať výhody pre obe strany. Vie mi niekto povedať, aké výhody má z tejto "dohody" mesto?
Reply on: ivanbuto #205395:
Je mi z toho nagrc. Večná škoda, že Eurovea padla do rúk nenažraných JaTy.
Reply on: 810zssk #205396:
Aspoň budeš nabudúce vedieť, či máš podporovať s*****ného červenofašistického zmrda s filmovým úsmevom.
Reply on: ivanbuto #205395:
Je dobré vedieť, že investor diktuje mestu podmienky a nie naopak...
Reply on: ivanbuto #205395:
Toto sa uz ani neda komentovat.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.