Reply on: J #20538:
No tak to boli povodne plany, ale neskor sa povedalo, ze sa budu robit iba 14Tr, pretoze:1. Spravis viacej vozidiel za menej penazi.
2. Pre cestujuceho je lepsie, ked mu obcas pride moderny trolejbus, ako keby mal istotu, ze mu pride vzdy stary.

3. Kratke trolejbusy budu mat viac VP, tak v nich to bude vhodnejsie.
4. Toto sice vtedy este nevedeli, ale teraz davaju digitalne trasnaprenty iba do vozov na Trnavke, takze iba 14Tr.
Sarko
Áno, to aj naďalej tvrdím, že to nie je použiteľné ZA SÚČASNÝCH PODMIENOK. Použiteľné by to však bolo za splnenia určitých predpokladov, čo som doplnil v nasledujúcich príspevkoch po tomto tvrdení.
Zhrnúť by sme to mohli do dvoch všeobecných bodov, za akých okolností by to možné bolo:
1) papiere pre daný typ vozidla a prax dispečera ako vodič MHD;
2) zmena za predpokladu ľahkého a bezpečného používania cúvacích zariadení (minimálne Igorkom spomínané upravené zapojenie ovládania cúvacích zariadení v Prahe vylučujúcom nefunkčnosť EDB, optimálne k tomu naviac v zjednodušenom obsluhovaní prepínača PCZ z predného vozidla, nie v zadnom).