Reply on: Vladimír #204506:
Samozrejme, že účelom petície nie je vybudovanie IS - autobus - vlak, ale vlak - vlak. Tieto trate sú dlhé od 26 (Slavošovce, Dobšiná) do 41 km (Muráň). Budovať IS autobus - vlak pri tak dlhých tratiach je nezmysel. Systém autobus - vlak je vhodný pre kratšie vzdialenosti a pri vyššej početnosti spojov.Železnice sa od počiatku budovali systémom prípojných staníc. Doteraz tak existujú aj iné lokálne trate, aj tie, ktoré boli aj stratovejšie než lokálky na Gemeri. Navyše tie gemerské lokálne trate sú funkčné, chodia tu nákladné vlaky, a ŽSR sa o ne starajú. Cesty sú tu v porovnaní s traťami v horšom stave ako trate.
Všetci sa pohoršujú nad vlakmi zadarmo, aj mnohí študenti, ale všetci sa radi zadarmo odvezú. To, že je záujem o bezplatné cestovanie je fakt. Počet cestujúcich vo vlakoch sa zvýšil. Celé mi ti pripadá tak, že my máme vlaky zadarmo a ostatní nech si platia autobus. Mnohí pritom ani nevedia, koľko nás železnice ročne stoja. Železničná spoločnosť Slovensko, a.s., dostala minulý rok z rozpočtu 217,5 mil. eur. Železnice Slovenskej republiky dostali z rozpočtu 259 mil. eur. To je spolu 476,5 mil eur. Takže v porovnaní s tým je nejakých 13 mil. eur navyše podstatne menej. K tomu ešte treba pripočítať štátne Cargo a ďalšie milióny, ktoré sa investujú do výstavby predraženého koridoru.
Error 0x007
Aky presny je EC Jan Jesenius? V Breclave by som totiz mal 13 min casu na prestup na dalsie ECcko, a chcel by som teda vediet, ci je spoj spolahlivy a ci na seba pockaju (cestujem 27.12.) ?