Predpokladám, že licencia na linky sa vydáva podľa iného zákona ako sa určuje platnosť zvislého dopravného značenia a nemyslím si, že sú nutne prepojené.
Ak je licencia vydaná skutočne na linku "Mestskej hromadnej dopravy", tak to snáď len preto, že na príslušnom oddelení MAG BA si nevšimli zmenu zákona v roku 1996.
Inak ako je to s 'garantovanym' prestupom 64-41? Ak 64 meska, ako dlho caka 41 na odchod? Dnes sme mali vodicom nezavinene meskanie 5 minut a 41 bola uz ufujazdena
Inak nikomu nevadi ze na zaklade umiestneneho dopravneho znacenia oficialne nemozu premavat autobusy do Marianky? ? Lebo na vyjazde zo Zahorskej do Marianky je znacka zakaz vjazdu vozidlam nad 7,5 tony okrem MHD a ako velmi dobre vieme, primestske linky nie su MHD...
Problém je ale aj samotný projekt rozšírenia, ktorý je riešený len z pohľadu automobilovej dopravy. Takže ak sa tam má niečo investovať, treba spracovať nový projekt.
fajn, tiež som to videl ... s ohľadom na "efektivitu" teraz chodím do Bruselu na jednodňovky s tým, že vstávam cca o 04:30, letím prvým spojom zo Schwechatu, v rámci Bruselu tam a späť linkou 12, naspäť prílet na Schwechat cca 21:35, doma v posteli som okolo 23:00 a ráno na 07:30 do práce ... teraz si aspoň budem môcť trochu viac pospať ...
Valec
http://ekonomika.sme.sk/c/7528924/niki-bude-z-bratislavy-okrem-bruselu-a-malorky-lietat-aj-do-viedne.html