Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: terezkax #203880:
Žiaľ neuznajú. Ak škole vydanie náhradného ISICu trvá nekonečne dlho (niekde to zvládajú do dvoch dní), tak máš ešte možnosť dať si prepísať električenku na nejakú inú kartu (ak takú máš).
Každopádne, pri prepise potrebuješ potvrdenie o zablokovaní toho zlomeného ISICu.
Reply on: Kamil Susko ml #203863:
K bodu 5: Nestačí len ďalší nákup električiek a trolejbusov, treba aj ďalšie nové autobusy. Tých treba 2x viac ako ich objednáva teraz. Veď Karosy majú viac ako 20 rokov a je ich 60. A nové autobusy idú yase len do Petržalky a ako poznám Belfiho a spol. do Trmnávky, aj keď tam nie je žiadne staré vozidlo. A už dlhodobo sa odmietajú nakupovať nové plynové autobusy (tender na ne mal byť už pred 6 rokmi)!
prosim poradte, pokazil sa mi isic ( je nalomeny, vo vlaku uz nefungoval), mam tam elektricenku este do 22., uznaju mi to revizori (nemaju odkial zistit, ze tam mam platnu elektricenku, nemam ani listok o zaplateni), resp. uznaju to neskor pri dokazovani toho, ze to je skutocne pravda, alebo budem nespravodlivo platit nekrestanske peniaze? do 22. nestihnem mat ani novy isic a naozaj sa mi nechce pri mojich nespocetnych cestach touto skvelou mhdeckou platit za nieco, co som uz raz zaplatila
Reply on: N/A #203878:
Trošku to pletieš dohromady. MAN a AEG dodávali jedny a tie isté električky - MAN mechaniku, AEG výzbroj. Tieto firmy potom spadli pod koncern AdTranz (dnes Bombardier).
Siemens v súčasnosti dodáva trocha iné električky, nie tie isté.
Reply on: diwi #203690:
Tebou spomínané električky nie sú nové, ich rok výroby je 1994-1997 (2101-2170) a od roku 2009 sa začali modernizovať.
Koncom 80 rokov im dodali prototyp v počte 3ks 2701-2703. Výrobca bol MAN, neskôr AEG, v súčasnosti SIEMENS.
Inak tie električky mám naozaj rád. ?
Reply on: Petto #203876:
Mmcité.
Nove pristresky na "zmodernizovanej" elek.trati robil JCDEAUX ci DPB ?
Reply on: S499.1023 #203868:
Ja mám skôr pocit, že v ČR (v SRN regio bus dopravu moc nepoznám) sú kraje, kde je tých poznámok ďaleko menej aj v autobusovej doprave.
Reply on: Ike #203871:
Medzitym do toho prisli vlaky zadarmo, tak to nikto nezrusi 🙂
Reply on: Petto #203872:
Jasné 😃 ušlo mi "či koľko" ?
Inak čo bude s L41 keďže TR neobhájila?
Reply on: Petto #203867:
150 rokov? ?
Reply on: Valec #203845:
Máš pocit, že v ČR alebo SRN, kde si objednávajú dopravu kraje, sú grafikony opoznámkované viac, ako na Slovensku?
Reply on: Kamil Susko ml #203863:
3. ano, no projekt nebude taky velkolepy ako ten par rokov dozadu . Vlaky zalezu pod zem pri TrMy a mali by vyjst niekde pri zastavke Soltesovej (78,210) . Otazne co dalej odtial, ked uz bude stat TWIN CITY.

4. Tak ako Knazko - chce vypovedat zmluvu

5. Trolejbusy ale mame zaobstarane na 150 rokov ci kolko to vravel Delfin . Osobne by som radsej opcie vypovedal. A namiesto 20 opnych 31 tr nakupit 15 klbovych "duobusov"

Reply on: Kamil Susko ml #203863:
1) za kazdym jednym z nas by boli financne skupiny. Ak nie hned tak neskor urcite. Funguju ako chobotnica a vzdy si najdu sposob ako na niekoho zatlacit. V kazdom pripade primator je vazalom mestskeho zastupitelstva a ked oni rozhodnu, primator ma jedinu sancu nepodpisat. No ked to schvalia znovu tak uz s tym nic neurobi.

3) presadzovat moze, no studia uskutocnitelnosti dala pokial viem jasny vysledok a tak Jaspers ani komisia ziadne peniaze na projekt neda a stat to financovat nebude.

5) Zmluvy z opcii su pokial viem podpisane, nie je cesty spat co sa dodavky tychto vozidiel tyka.

6) Nesrovnal hovoril, ze vsetky riadiace pozicie v podnikoch mesta s budu vyberat vyberovym konanim a teda nie dosadenim. Uvidime ci to dodrzi. V kazdom pripade podnik by mal riadit kvalitny manazer je schopny dopravny inzinier. Dopravny inzinieri maju byt na inych poziciach, nie na GR.
Samozrejme pojem kvalitny manazer na poste GR si zasluhuje aj motivacny plat a to v rozmedzi 10-15 tis. € mesacne. Samozrejme sucastou tej mzdy by mala byt 70% pohybliva zlozka, ktora sa mu bude na zaklade vysledkov kazdy stvrtrok schvalovat.
Reply on: Max #203860:
?
Reply on: Kamil Susko ml #203863:
2. Avizoval ze ano.

3. Zial ano.

5. To nezavisi od vedenia DPB.
Reply on: 810zssk #203862:
Pár otázok pre diskutujúcich o novom Primát(or)ovi

1.)Myslíte že za Nesrovnalom sú nejaké finančné skupiny?

2.)Myslíte že bude Nesrovnal pokračovať v električke od Bosákovej na Janíkov dvor a v ďalšich projektoch?

3.)Myslíte že keďže bol z SDKÚ bude presadzovať Filiálku ako ten truľo Phrečo?

4.)Myslíte že Transprojekt začne stavať Šťanicu alebo ho Nesrovnal zastaví? A čo keď začnú stavať?

5.)Myslíte že Nesrovnal dosadí (vyberie) do DPB takého človeka ktorý bude pokračovať v nákupoch
električiek a trolejbusov a bude sa venovať modernizáciou radiál?

6.)Myslíte že tam dosadí schopného dopravného inžiniera ktorý sa začne zaujimať o ľudí ktorí cestujú MHD a začne myslieť na preferencie MHD nad IAD a schopného nového mestského architekta ktorý developerom povie aj nie a viac sa zviditelní?


Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.