Reply on: Martin Fundárek #203801:
špeciálne na toto som sa pýtal Nesrovnala vrámci jednej s predvolebných online diskusií a povedal že električka do Petržalky je dobrý projekt a určite v ňom treba pokračovať 2. etapou (ale samozrejme potom nezabudol dopísať litánie na 5 riadkov ako všetky problémy vyrieši mestský vlak..)-akurát jeho predstava vlaku je na Petržalskej strane krížom cez býv. Artmediua podjazd alebo nadjazd ponad Einsteinovu a napojiť na súčasnú žel. trať smer ŽST Petržalka.
Problém asi bude ten, že sa toho chytí ZMRD a rôzni slávici na ulici a začnú si presadzovať nadvlak pri chorvátskom ramene v plytkom tunely...
Ámos
Ostatne o no to nie je ani to prave orechove pre diesel, stat cez zimu 20 minut pri -12 a nasledne urobit 10 km a znovu stat s vypnutym motorom. A to nevravim o chladnuti salonu pre cestujucich, ci jeho prehrievanie cez leto.
A kolko tych autobusovych liniek je z viac ako 10 poradiami a kolko s viac ako 15?