Nie, oni sú mimo toho. Pokiaľ viem všetky sporné pozemky kúpil ešte viac rokov doazdu nejaký špekulant, ktorý ich chce predať pre mesto vraj veľmi draho (ale to je info spred vyše 6 rokov..).
Inak vzhľadom na tie rozostavané vily JandTaka a ešte jedného zbohatlíka na Bárdošovej skoro pri obratisku t-busov na Kolibe asi môžeme na to sľubované prepojenie Kramárov a Koliby normálnou cestou s t-busmi zabudnúť, či?
Nei... takto by to nešlo zas tak blbý nie som bez vykázania hodnôt... ale v princípe by to pri spálenom ani nemohlo ísť. Inak podotýkam, že poistky sú tiež v poho....
Ááá, nemáme argument, nastúpi osobný útok. Takže k svetonázoru "nevadí, že sú to svine zločinecké, mafiánske, hlavne, že nejaké odpadky z delenia koristi kvapnú aj Bratislave" sa hlásiš v plnom rozsahu?
A, pán bude isto odborníkom na mechaniku, statiku, dynamiku, odstredivé sily a ich rozklad na jednotlivé zložky, trenie, polomer otáčania a iné, fyzikálne a matematicky exaktné vedné odbory a veličiny.
Len škoda, že pán vtedy, keď to vyučujúci prednášali chýbal...
Už si niekedy počul/čítal slovko autocenzúra? A rozumieš jeho významu?
asi to predĺženie má nejaký zmysel.. neviem pdoľa mňa po vinohrady 6 stačila 5ka má vždy súpravu a 3 súprava/K2, dostačujúce od vinohradov máš ďaľšiu K2... za 8 minút z rače okolo 300 ľudí celkovo či?
Tých 10 súprav je len môj laický pohľad na danú záležistosť. Ak máme ísť s dobou, čo v tomto meste je asi skôr utópiou, ale budiš, tak určite by bolo na mieste keby sme sa v horizonte dajme tomu 7 rokov, postupne zbavili väčšiny starých súprav.
Linky by tam stačili aj dve, ale kapacitu tam treba vyššiu, keďže Račianska je najdlhšia a zároveň tam nie je žiadna iná autobusová doprava (na rozdiel od Dúbravky a Ružinova). Tá L6 tam ráno môže dosť pomôcť a zároveň nerozbije to linkové vedenie v celom meste. Len, či to bude čím vyjazdiť, až sa otvorí Dúbravka a nedaj bože aj stanica.
nepoznam m@rtin-ove nazory na SOR a MBCC. Samozrejme dobre si ho pamatam a tak, kedze Praha nakupuje SOR, tak to je ten nauzasnejsi bus na svete specialne pripraveny pre narocne podmienky v Prahe, atd, atd.
Ja narozdiel od neho (aj teba) mam realne kazdodenne skusenosti s vozenim sa v oboch typoch. Dovody preco to tak je, som uz napisal.
Ja vzdy nastupujem vpredu (prve, druhe, tretie dvere) a vdaka tomu je to v SORe ovela prijemnejsie ako v MBCC. Tam do teba nedrgaju predierajuci sa ludia. Cely ten priestor je v SORe kapacitnejsi a teda pohodlnejsi.
Vypísanie tendra + vyhlásenie víťaza = príchod ďalších nových električiek minimálne až v roku 2020. Čiže dobrých 5 rokov bez ďalších nových vozidiel. Efektívne by bolo keby nám ročne prišlo aspoň zo 10 nových súprav.
Pardon, dalsi nakup elektriciek je planovany na rok 2018, ak mi das do zajtra cas, poviem ti aj z akeho konkretneho dokumentu mam tuto informaciu, pripadne to niekto moze doplnit.
K ostatnym castiam tvojho prispevku sa nevyjadrujem.
A prosim o odstranenie predosleho prispevku, dakujem.
Ámos