Mačkopes je krásna vec, akurát, že sa už ďalej nebuduje ani v Nemecku, lebo ani bohaté Nemecko na to nemá. Navyše žiadne električkové vozidlo nemá šancu splniť normu TSI Crash, taktiež už dnes vieme, že nie je racionálne, aby mačkopes vozil so sebou päťtonové trafo. Obzvlášť smiešne sú tieto predstavy v Bratislave, ktorá nie je schopná (prostredníctvom svojho DPB) udržať v riadnom stave ani obyčajnú električkovú trať priebežne ale jedine balkánskym spôsobom "necháme rozpadnúť a potom za cudzie peniaze postavíme znova".
RegioJet plánuje zdvojkoľajnenie trate do DS? Možno by bolo dobré si vyjasniť, čo robí prevádzkovateľ dráhy (ŽSR) a čo robí prevádzkovateľ dopravy na dráhe (RegioJet). Inak je tvoje vyjadrenie ekvivalentné tvrdeniu "SAD Dunajská Streda plánuje vybudovanie diaľnice Bratislava - Dunajská Streda".
Veď nakoniec čo bude brániť predĺženiu z električkovej trate z Janikovho ďalej ? Nehovoriac o tom, ze imo nikto nemá predstavu o systéme a riešení, ktoré by príslušný urad aj (možno) odobril.
Mam taku otazku: Su vsetci ludia z Rusoviec, Jaroviec, Pezinka a inych satelitov tak telesne hendikepovani, ze potrbuju priame spojenie do centra? To ich jeden prestup zabije?
Podla mna by sa malo radsej investovat do kapacitnych, bezbarierovych prestupnych uzlov namiesto do nejakeho mačkopsa, ktory bude pravdepodobne niekolkonasobne drahsi, a nebude treba ani vymyslat nejake skvosty, ako nejake stvorkolajky pri zastavkach a 270-stupnove kolotoce pre vlak a co ja viem co vas tu este napadlo...
Kebyze by jazdili obe linky do Petrzalky, tak preco nie, mohli by pri kazdom prejazde Petrzalkou menit linky Sice su to len spickove linky, ale bola by to mierna motivacia pre ludi (hlavne soto ludi) odlahcit ostatne linky na rovnakych/spolocnych trasach
chcem sa opytat na jednu vec - spravny nazov ulice Budkova je/bol Budkova cesta? resp. to bol nejaky starsi nazov. lebo teraz som ho videl aj na fotke T 11 227, ktora ho mala na cedule ako konecnu.
810zssk