Reply on: Sarko #20199:
Nuž, moja nainvná predstava vyplývala, ako inak, z prešovských skúseností, kde je úplne bežné, že zároveň vodičom je aj dielenský pracovník. O dispečeroch sa ani nebavíme, to je úplná samozrejmosť, že majú opravánenie na jazdu vozidlom MHD. Preto som sa celkom logicky domnieval, že dispečer samozrejme kurzom pre riadenie električky prešiel. A ktohovie, možno to tak v BA naozaj je. To už by ale niekto z BA musel napísať...
Turbo
K3R-N v BA nikdy nebude, to je blbost, osobne tomu neverim. Sice, nerobi to DPB, takze je tam ista nadej... Vssak DPB nie je schopny spravit ani obycajnu K2G, K3R-N by robili as sto rokov, potom by ju dali rovno do muzea. A K2G 7085 asi tak aj dopadne, dokoncia ju za dvadsat rokov a potom sup medzi histroricke vozidla s nou...