Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #201675:
To áno, ale mám dojem, že v tomto prípade sa len preveruje kompatibilita s infraštruktúrou, ale už sa neschvaľuje HDV ako také.
Reply on: AAA #201674:
No neviem, napr. niektore rakuske masiny sa len nedavno schvalovali na prevadzku na sieti ZSR, pritom v AT jazdia uz pomerne dlho. Akurat neviem ci islo o kompletne, alebo len nejake "zjednodusenie" schvalovanie. Kazdopadne je potrebne preverit ako sa vozidla spravaju na konkretnej drahe.
Reply on: Dispecer #201662:
Železničné vozidlá to majú inak a tam v zásade stačí len jedno schválenie pre EÚ, ak sa nemýlim.
Reply on: RAILTRANSPORT #201655:
Nie, ale zvýšením priepustnosti sa dal urobiť aj lepší interval RJ. A tie opravy nástupíšť pre Metrans určite nerobili.
udajne Bratislava je nad 80% co sa tyka kvality miest, a UDAJNE si polepsial hlave rozvojom infrastruktury... prosim mozemi niekto pripomenut akym rozvojom infrastruktury?

http://reality.etrend.sk/realitny-biznis/top10-najlepsich-miest-pre-zivot-australia-kanada-a-vieden.html
Reply on: Valec #201669:
Pripomina mi to rozpravku o vozidle na cistenie kolajovych trati ?
Peon: vlaky zo včera 19.8.2014, tie mimoriadne odklony cez DNV vozil herkules OBB radu 2016 od alebo do Rakúska. Na Slovensku sa dala tak po prvý krát a zrejme aj nadlho už nie vidieť ČD Railjet súprava aj s taurusom radu 1216. Prieťahy nákladných vlakov robí do Rakúska rad 756, mimoriadne obćas aj 751 alebo aj stále vzácnejšÍ rad 770 alebo 771, včera to bol čmeliak 770 021 ZSSK CaRGO....? Dôvodom výluky bola nehoda na sieti OBB - vykoľajenie posunujúceho dielu v úseku Hohenau-Bernhardsthal, trať Viedeň-Břeclav.
Reply on: Gryzly65 #201661:
"ukáž mi podnikateľa, ktorý na stavenisko pošle funglovky vozy, do prašného a náročného prostredia"

Ukáž mi podnikateľa, ktorý si kúpi vozidlo za desaťtisíce € aby ho najskôr nechal dva-tri roky postávať na dvore a až keď nie je fungl, tak ho pošle na stavbu.
Reply on: N/A #201667:
predpokladam, ze ked "mechanical project" je s scope tohto IRIS cert, tak vyrbaju podla platne EU normy, t.j. nieco ako COC v pripade dovozu auta/motorky vyrobenej mimo EU.
Reply on: diwi #201664:
Čo má IRIS so schvaľovaním vozidla? Je to len obyčajný certifikát na procesy vo firme ako je ISO.
Reply on: Solider #201639:
861? Takt? Neviem, kto o tom uvažoval, ale pochybujem, že ZSSK. O 861 na cigánskej nepadla nikdy zmienka.
Reply on: Gryzly65 #201661:
suhlas pre SK podmienky zo zvyky, ale neplati o efektivite prace, tot v Rakusoch bezne vidiet stroje ktore obsluhuje 1 clovek, a u na by ttam bol cely mikrobus obchendovacov.
Reply on: Dispecer #201662:
Ak ma Skoda Transportation stale platny IRIS certifikat, tak by to nemal byt problem uznas v ramci EU, vratane Slovenska,

http://www.skoda.cz/cs/o-spolecnosti/spolecnosti-skoda/skoda-transportation-as/Contents.2/0/8C23A2F56FDEEADAB8AD900847483F18/resource.pdf

podla mna lokalne testovanie je HOAX ako zplatit 50 ludi fulltime zbytocne
Reply on: Ámos #201657:
Zial, zmluva je postavena zle. RJ to obchadza tym ze v zmluve sa iba pise ze vozidla infosystemom musia byt vybavene (co su), nie ze sa musi aj pouzivat. Rovnako obchadza povinnost prevadzkovat prvu triedu - formalne tam je, ale v praxi nie je tarifne nijak odlisena.
Reply on: diwi #201646:
Toto tuším platí tak pre autobusy, nie pre dráhové vozidlá (t. j. trolejbus, električka, rušeň, železničná elektrická jednotka,...). Tie si schvaľuje každý štát EÚ sám.
Reply on: diwi #201654:
Kým to funguje tak, ako má, tak prečo nie. Spotrebu nemajú o toľko vyššiu ako vozy nové, sú jednoduché na opravy (rozumej=kopec opráv je jednoduchších, menej elektroniky v systéme znamená menšiu pravdepodobnosť že stroj niečo vyradí z prevádzky) a v neposlednom rade.... ukáž mi podnikateľa (okrem toho, čo rekonštruuje Dúbravku), ktorý na stavenisko pošle funglovky vozy, do prašného a náročného prostredia. ?
Reply on: TheFiftik107 #201643:
osobne si myslim, ze budeme velmi neprijemne prekvapeny aka hlucna bude 29T a 30T napr. oproti skusanemu Bombardieru. Ale nadej umiera posledna a dufam, ze sa mylim.
Reply on: diwi #201646:
presne preto mame drazny urad, aby mali ludia pracu ?
Reply on: Solider #201639:
a ze taky pozitivny pocin statnej spolocnosti neprisiel na inych tratiach, kde jazia uz aj s novymi vozidlami aj s taktom. Regionalnej doprave je to zatial kontinualny pokles prepravenych osob.
Reply on: Andreas.Papak #201636:
raz maju zmluvu, ze to maju mat tak to maju mat. To v akom stave prevadzkoval vlaky predosli dopravca je irelevantne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.