Toto riešenie je dobré na čo? Nemalo sa to radšej spraviť tak, aby v mieste, kde má podľa DZ jazdiť IAD bol vytvorený priestor pre cestujúcich na čakanie na spoj? A IAD mohla radšej chodiť po koľajniciach ako busy.
ak na 207 zostanu poradia z hrobonky po zaradeni 30 Tr, tak som zvedavy, ci aj v nich dole cestou z Budkovej stale budem nadskakovat 20 cm nad sedadlo ?
OT: No len aby som potom nahodou nevypadol z palety ked nabehnem na BKV panely na vydudu kolajnicu. Ešte by som zničil nejaký ten novo natrety Slovšport. ?
Chlapci, keď vybavíte paletu brzdou a zvončekom, s požehnaním pani Vachovej môžete brázdiť koľajové trate po celom meste Ak sa náhodou vykoľajíte v Dúbravke, tak bezpodmienečne musíte kontaktovať dispečing
mne to tak vychadza tiez z odporucania DPB, staci to len trochu modifikovat s brzdami a klakson a uz mozes, zvazujem motorovu verziu, nieco ako motor z paraglidu na chrbat.
Ja by som celé obmedzenie dal preč. Keď je premávka hustá, tak tam tých 110 pôjdem aj dobrovoľne a keď je diaľnica prázdna hoci aj poobede, tak nevidím dôvod na obmedzovanie, najmä keď rozdiel medzi 110 a 130 je na diaľnici minimálny. A v ľavom pruhu, ktorý je prakticky celý čas voľný a je aj kvalitný, sa dá ísť aj 180, akurát od takých občas vyberajú kobry mýto. ?
Ike