Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #200137:
Za zmienku stojí, že pri prvých dverách majú mať označovače s čítačkou SMS lístka....❗
Reply on: TeBeCe #200137:
Som pochopil spravne, ze zivotnost toho Urbina je 10 a nie ako byva 8 rokov?

A zaujimave je aj, ze Urbino 10 ma rovnako vela miest na sedenie dostupnych z nizkej podlahy ako takmer dvakrat taky dlhy SOR ?
Takze uz mame zmluvicky na Urbino 10 a Urbanway 12 ?
Reply on: S499.1023 #200124:
U DPB mozne vselico ? Hlavne, ze 2 mesiace? ich tu skusali a zaskolovali vodicov ?
Reply on: Quakeman #200109:
To mi silne pripomina RJ CZ..a ich CZE na voznoch. Masina prejde UD alias stahovacka, klima sa vypne a vo vlaku vedrooo. Dodnes to RJ CZ nevyriesil + volajake divne spravanie klimatizacie + kopu vyhovoriek, lebo vonkajsia teplota, lebo cidlo, lebo nemoznost nastavenia, lebo medved. RJ SK obdobne, lebo cidlo, lebo vela ludi, lebo nemoznost nastavenia... Zaujimave, ze na zapad od nas to ide, pocitam, ze aj v tbusoch ?
Reply on: tbus #200132:
lebo v 14tr sa vo dverach stat neda,ze ?
Reply on: Valec #200131:
30 Tr je o necelý meter dlhšia, a dá sa stáť aj vo dverách, má oproti 14 Tr výhodu
Reply on: Petto #200130:
Však oproti 14Trke papierovo aj je.
Reply on: Mouse #200129:
1 z redaktorovych perlí: " viac priestoru na statie i viac miest na sedenie" ?
Reply on: Petto #200097:
Za pozretie stojí reporáž z JOJky. Tam chválou nešetrili, a na padnuté palice už úplne zabudli. Veď Ja a Ty si musí urobiť reklamu... čas 33:28
http://www.joj.sk/relacia-noviny/noviny-archiv/2014-06-09-velke-noviny-tv-joj.html
Reply on: luky133 #200127:
No ked vidim niektore novostavby, tak skor sa nechaju tie najlepsie vozidla "podla oka".
http://www.ta3.com/clanok/1041671/v-bratislave-nasadili-15-novych-trolejbusov.html

Podľa tejto reportáže chce DPB staré trolejbusy predať s tým, že vozidlá v najlepšom stave si ponechá ako rezervu (zrejme mysleli novostavby a posledné kusy po GO). ?
Reply on: Petto #200097:
Pán Belfi nás chce presvedčiť, že v dnešnej dobe neexistuje klimatizácia, ktorá by si nevedela poradiť s teplotou +33°C ako tomu bolo dnes. 25 rokov sa budeme pozerať ako nás v lete zaskočia teploty, ktoré nezvládne klíma na trolosoroch ?
Reply on: Ike #200118:
Čo keby si pred reakciou na iMHD použil aspoň Google ? ?
Reply on: Quakeman #200109:
Ak sa nejedná o klimatizáciu, vyrobenú pre vozidlá elektrickej trakcie, tak to bude pomerne problematické. Klimatizácia totiž SPRÁVNE reaguje na krátky výpadok napájenia neobnovením činnosti, aby kompresor nebežal proti natlakovanému systému.
Reply on: Roberto #200112:
..a ten pohlad privetivy?
Reply on: Ike #200107:
A to všetko vyriešim nastavením VÝSLEDNEJ teploty na automatickej klimatizácii na napr. 23 stupňov. Potom bude aj v preplnenom trolejbuse v intraviláne Sofie, idúcom na juh, aj v ľudoprázdnom trolejbuse v Landskrone, idúcom na sever, 23 stupňov.
Reply on: Ike #200095:
Ty si asi ešte veľa automatických klimatizácií nevidel, čo?
Reply on: S499.1023 #200119:
Už asi 4x som bol svedkom ako auto trúbilo na trolejbus so spadnutými palicami. Štatistika je sviňa, vo všetkých prípadoch to bola mladá žena na SUV ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.