Kto je výrobca tých označovačov? Aj mne sa páčia, ale tým, že majú taký veľký farebný displej, nie sú zbytočne drahé kvôli tomu? Na jednej strane sa mi páči, že ukazujú presný čas aj v sekundách, ale mám obavu, že aj vandalom sa "zapáčia"...
To kúrenie určite nebolo pustené naschvál ? Podľa mňa do 25°C (aj keď to dosť záleží od pocitovej teploty a najmä duna) by sa klimatizácia púšťať nemala
áno na klímu to teraz veľmi nie je, pred pár dňami to aj bolo ale skús si otvoriť okno na aute tak na polovicu/tretinu (vzhľadom na pomer veľkosti okna na aute na buse a veľkosti priestoru busu a auta) a zapnúť na plno kúrenie, taká bola dnes situácia v niektorých busoch
Podľa mňa je .. Ale dnes som videl nemenované horkokrvné šotodeti, ktoré mali kraťasy a tričko s krátkym rukávom a pri 23 stupňoch vonku sa velice potili že aká je horúčava ? ?
Podľa mňa, či už v jeho príspevku myslel MHD, VHD alebo inú formu verejnej dopravy, nič to nemení na jeho podstate, že tvár pro-VD kampane si vozí zadok v SUV. Úplne zbytočne ste sa do neho pustili príspevkami o letisku v strede mesta a pod.
AK by si vedel scan tých máp stvoriť a dakde uploadnuť, bol by som vdacny za ten 1991 a 1999. Bohužiaľ, aj v mojom archíve mám toto obdobie dosť hluché, a matne si pamätám z mladosti..ehm...detstva ako mi tu nejaká vrakosa original vrcala pod domom. Nejak sa mi vybavuje posledná trasa ŠN-estakáda-Farského-Muchovo námestie (protismerne voči dnešnej l.95), Černyševského, Bosákova, Farského, Estakáda-ŠN, jeden voz, bezprestávkovo iba špičky. Koľko z toho je realita neviem. Neviem to ani sám dohľadať. Snažím sa už dlhodobejšie spravíť interaktívnu mapu MHD v BA (zvoľ dátum, a zmení sa mapa aj s linkami) podľa situácii, a na tamto obdobie mám dosť hlucho. Čo je však zaujímavé, CP interný ukazuje trochu iné vedenie trasy "v posledné dni dožitia" než si ktokoľvek pamätá. Ba dokonca podľa mapy z r.1989 táto linka (vtedy, teda stále) l. 52 jazdila cez priecestie, Muchovo nám až na konečnú Mártiho nám. Kde sa to točilo, ako sa to točilo... nemám potuchy.
V každom prípade, Valec, TeBeCe, 810zssk etc. - Díky za veškeré info, jazda dozadu k voj.k. mi vôbec nebola známa. Ď.
21 detto kurenie zapnute, ako nahle prekroci vonkajsia teplota 25°C zacnem pri vysokej teplote vyvolavat na dispecing co som nikdy nerobil ale uz mi odchadzaju nervy na cestovanie v klima buse kde miesto vonk. teplota -5°c je v buse vonk. teplota +5°C
Má niekto aj "inside" fotky z vyriešenia kabíny vodiča v nových trolejbusoch po zaradení do premávky? Zajíma ma najmä ako sa popasovali s umiestnením displejov kamerového systému a palubáku keďže tieto veci ešte pri dodávke neboli namontované. Inak označenie poradia je tiež digitálne? Lebo z fotiek to neviem rozoznať a marí sa mi, že malo byť.
Ja som sa tým viezol okolo 13tej, klíma pustená nebola, v tbuse bolo otvorené asi jedno okno, a bolo tam úplne pohodlne. Neviem či som nekritický, alebo zvyknutý, ale v drvivej väčšine prípadov pokiaľ je vonku teplota okolo 20-25 tak vo vozidlách MHD vnímam teplotu ako úplne príjemnú aj bez klímy a pri pár otvorených oknách.
Ak ma pamäť neklame v novom informačnom systéme (funkcie palubáku) požadoval DPB možnosť ovládať kúrenie a chladenie vozidla diaľkovo pomocou dispečingu. Je teda možné, že časť vodičov klimatizáciu zapla manuálne a ďalšia čaká na "centrálne" zapnutie. Avšak neviem či táto funkcia už funguje keďže trvalo mesiac kým rozbehali len samotné tabule... ?
Nie, SAD nie je sucastou MHD. Ano, mozes ju pouzit aj na prepravu v ramci mesta a je tam spolocna tarifa PCL, ale nie je to sucast MHD. MHD je platnej normy len linka v ramci mesta.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike