No a teraz si porovnaj okienko v tvojom aute a SORke
Ono klimatizacia sa spravidla da nastavit na roznu teplotu, intenzitu, atd. Nikto nepovedal ze z toho treba robit mrazak. Ale pustena by nad 20 stupnov mala byt urcite - aspon v autobusovych SORkach ktore nemaju determalne skla, lebo tie sa prehrievaju a vie tam uz teraz byt celkom peklo.
Sorry, tento forum system je trocha moc proaktivny. Takze...
Teraz, ked uz sa zacina blyskat na nove casy aj pri T, by ma zaujimalo, ci by sa nedalo nieco urobit s tymi T spomalovacmi, teda oblukmi.
Napriklad smerom na Kramare z Prazskej je tych (odhadujem) 15km takmer ohrozenim premavky.
Urcite sa najde aj kopec dalsich miest, ktore tak spomaluju az bolia. Ako sa to riesi niekde vonku, kde nie je kazde € pre verejnu dopravu celospolocensky problem?
ono ten "stav k" je zrejme predpokladaný/plánovaý stav k nejakému dátumu, lebo napríklad aj teraz som sa (veľmi pomaly) pustil do práce na 1958/11/07, pričom pri porovnaní zastávok ak liniek mi niečo z toho nejako nesedelo s históriou...
Kto je výrobca tých označovačov? Aj mne sa páčia, ale tým, že majú taký veľký farebný displej, nie sú zbytočne drahé kvôli tomu? Na jednej strane sa mi páči, že ukazujú presný čas aj v sekundách, ale mám obavu, že aj vandalom sa "zapáčia"...
To kúrenie určite nebolo pustené naschvál ? Podľa mňa do 25°C (aj keď to dosť záleží od pocitovej teploty a najmä duna) by sa klimatizácia púšťať nemala
áno na klímu to teraz veľmi nie je, pred pár dňami to aj bolo ale skús si otvoriť okno na aute tak na polovicu/tretinu (vzhľadom na pomer veľkosti okna na aute na buse a veľkosti priestoru busu a auta) a zapnúť na plno kúrenie, taká bola dnes situácia v niektorých busoch
Podľa mňa je .. Ale dnes som videl nemenované horkokrvné šotodeti, ktoré mali kraťasy a tričko s krátkym rukávom a pri 23 stupňoch vonku sa velice potili že aká je horúčava ? ?
Podľa mňa, či už v jeho príspevku myslel MHD, VHD alebo inú formu verejnej dopravy, nič to nemení na jeho podstate, že tvár pro-VD kampane si vozí zadok v SUV. Úplne zbytočne ste sa do neho pustili príspevkami o letisku v strede mesta a pod.
AK by si vedel scan tých máp stvoriť a dakde uploadnuť, bol by som vdacny za ten 1991 a 1999. Bohužiaľ, aj v mojom archíve mám toto obdobie dosť hluché, a matne si pamätám z mladosti..ehm...detstva ako mi tu nejaká vrakosa original vrcala pod domom. Nejak sa mi vybavuje posledná trasa ŠN-estakáda-Farského-Muchovo námestie (protismerne voči dnešnej l.95), Černyševského, Bosákova, Farského, Estakáda-ŠN, jeden voz, bezprestávkovo iba špičky. Koľko z toho je realita neviem. Neviem to ani sám dohľadať. Snažím sa už dlhodobejšie spravíť interaktívnu mapu MHD v BA (zvoľ dátum, a zmení sa mapa aj s linkami) podľa situácii, a na tamto obdobie mám dosť hlucho. Čo je však zaujímavé, CP interný ukazuje trochu iné vedenie trasy "v posledné dni dožitia" než si ktokoľvek pamätá. Ba dokonca podľa mapy z r.1989 táto linka (vtedy, teda stále) l. 52 jazdila cez priecestie, Muchovo nám až na konečnú Mártiho nám. Kde sa to točilo, ako sa to točilo... nemám potuchy.
V každom prípade, Valec, TeBeCe, 810zssk etc. - Díky za veškeré info, jazda dozadu k voj.k. mi vôbec nebola známa. Ď.
21 detto kurenie zapnute, ako nahle prekroci vonkajsia teplota 25°C zacnem pri vysokej teplote vyvolavat na dispecing co som nikdy nerobil ale uz mi odchadzaju nervy na cestovanie v klima buse kde miesto vonk. teplota -5°c je v buse vonk. teplota +5°C
zakaznik
http://www.hayek.sk/neefektivita-vynakladanych-prostriedkov/