V tych dlzkach co popisujes sa podla oficialnych zdrojov vyraba Alpino, nie Urbino. Netusim preco to niekde predavaju, resp. prevadzkuju pod nazvom Urbino, ale realne by to malo byt Alpino.
offtopic - http://mapy.tuzvo.sk/HOFM/ Myslím že nádherne spracovaná fotomapa SVK, pričom pri max priblížení ide krásne vidieť aj koľajové trate (taktiež BA MHD!). A komu to smrdí novotou, je to mapa okolo roku 1950 . Akurát mi nejak nejde vidieť obratisko v KV. Niečo sa mi marí v oblasti dnešnej polikliniky, ale nie som istý Avšak lepšie chuťovky pre železničiarov sú BA Nivy, vlečky v okolí, stará trať na DS popred dnešný zimák etc.
Tak ja neviem, myslel som si, že Alpino je vtedy, keď má šírku 2,4 metra, ale pozerám, že vlastne aj pražské Urbino má toľko, tak potom nerozumiem tomu dvojitému označovaniu.
Urbanwayové stredné dvere sú pôvodom z Citelis Line a spol. ? Ináč, podľa internetov, už prvé sériové Urbanwaye boli vyrobené v Annonay (ak sa dobre pamätám) a ostali niekde na západe Európy.
Ak ma pamäť neklame tak ten sa vyrába len low entry a nie low floor... ? Podmienka pri 12m a 18m bola, že ide o plne nízkopodlažné vozidlo a nie low entry ako napr. mohlo byť pri tých do 10m.
No musíme si počkať na zverejnenie zmlúv, ale mňa zase zaujíma aký typ zrejme Urbanway-u príde do Bratislavy keďže ich Iveco ponúka v minimálne dvoch motorických verziách (Cursor, Tector), ktoré sa líšia aj vyriešením zadnej časti karosérií.
Viď.:
Dispecer
Dokonca pozerám, že plynové... ?