Este by som chcel spomenut ze by bolo vhodne aj pocas vikendov posilnit, lebo minule co som v sobote isiel o 19:00 z Wien Hbf na Petrzalku to bolo plne ako konzerva od sardiniek (napr. hodinove int. rano a vecer, alebo antiTalent double namiesto antiTalent single)
810zssk
IC z KE do Viedne by zmysel mali, ale ako hovorim, cielom OBB je aby vo Viedni vlaky ukoncovane neboli, teda im treba najst pokracovanie.. ideal by preto bol hodinovy takt Bratislava-Graz/Innsbruck s tym ze uz podla poziadaviek ZSSK by sa stanovilo ktore vlaky by sli pripadne dalej do KE.
Samostatne IC BA-W nie je blbost, preco by bola? Pozri si kolko ludi dovezie REX na hlavnu stanicu. A teraz drviva vacsina z nich ide z Viedne, len minimum (vacsinou nikto) nastupuje po trase (Marchegg, Schonfeld-Lasse...).