Reply on: david1 #195323:
Nerozumiem kritike tohto projektu. Koľko ľudí cestuje zo stanice Predmestie a koľko z Vinohradov, komu sa viac zjednoduší situácia? Samozrejme cestujúcim na Vinohradoch, keďže touto integráciou MHD a vlakov sa docieli to, že priamo z nástupišťa električky sa vyvezieš výťahom alebo eskalátorom na vlakové nástupište, kde zastavujú rýchliky, i prímestské vlaky do rôznych smerov. Argumentovať mostami nie je na mieste, pretože v závislosti od projektu je možné aj zmenené smerovanie električkovej trate, niečo na spôsob terminálu Erzherzog-Karl-Straße vo Viedni. A plakať nad 100 metrami creteprintu je fakt absurdné.
mohla by to byť inšpirácia pre nás.
david1
Pri tej nedávnej rekonštrukcii,ktorú spomínaš vynechali nástupištia ,ktoré majú aj cez 40 rokov. Jedine vybudovali na ne výťahy,ktoré však nikdy nefungovali.
Error 0x007
Severnejšie stanicu to moc nemáš ako presunúť. Hned /cca.100m/ za priecestím z Nobelovou ul . sú odbočky na trate 120 a 130.No a hlavne teraz už stojí skoro novozrekonštruovaná budova stanice Predmestie a na rade sú nástupištia a nadchod ,ktorý je v katastrofálnom stave. Od nového GVD tam bude chodiť minimum vlakov. Smer trat 130 iba 1 skoro ráno. Čo mne osobne neprekáža pokial nepríde k nahusteniu spojov v špičke na 30 min.