Este by som mohol spomenut ze v Louisiane jazdila jedna T6tka na skusobnej jazde, malo sa zakupit vela vozidiel ale upustili od toho po vyhlaseni konkurzu na CKD. Jednalo sa o model T6C5, co bola T6A5 ale mala kabiny a dvere po obidvoch stranach.
Viem akurat ze Ikarusy 280 jazdili aj v Portlande, no a Skoda 14Tr jazdi v SF tiez, co sa tyka kompletizacie, aspon u trolejbusov viem ze isli takmer cele, nielen surove karoserie, elektronicka vyzbroj atd vsetko co maju je tiez skodovacke, este aj v interieri su take iste sedadla a tlacitka na otvaranie dveri ako maju nase 14Tr, urcite sa s nimi dialo este nieco aj po prichode do statov, no neviem ktore komponenty su origos americke a ktore europske.
Co sa tyka samotneho problemu s koroziou, ktomu sa vyjadrit neviem.
Ikarus 280 sa v Amerike volal 'Orion III' - pouzivali ich v mestach ako Toronto a Ottawa a boli velmi probelmaticke - velmi hrdzaveli. Karoserie boli vyrobene v Ikaruse, a potom Orion v Mississauge instaloval sedadla, okna, motor, a podobne veci... mozno nieco urobili inak?
Neviem o mestach co maju Skodu 14 Tr v Amerike okrem Dayton, ale jedine mesto z 15 Tr je San Fransisco, a kedze tam vela nesnezi tak sa neda posudit. Okrem hrdzavenia, autobusy sa aj skrizuju, a smykaju sa na snehu.
To o tej amerike je nezmysel, maju tam take autobusy jak aj my tu, dokonca aj tie iste znacky, tj Ikarusy 280 tam jazdili kedysi, teraz uz len Ikarusy 415 a 435(u nich maju oznacenie 416 a 436) no a Skoda 14Tr a 15Tr tam jazdia tiez, cize ak by bol problem tam tak asi by sme to mali aj my.
1. Pocul som ze je 6628 vyradena - je to pravda?
2. V Severnej Amerike, klbove autobusy su strasne problemove ked snezi, a su nahradzane mensimi autobusmi. Plati to aj pre Bratislavskych klobovych autobusov? Zaujma mna hlavne Karosa B 741 a Skoda 15 Tr / 15 TrM.
Ja čakám že prespíme aj rekonštrukciu starého mosta, koniec septembra a starý most nevidel ani jednu "karbobrúsku"
Toto mesto zaspalo asi vo všetkom, čo mu môže zvýšiť úroveň.
Hej, len akosi sa neviem zmieriť s tým, že namiesto na pole a za ním lesík pri mohyle budem mať výhľad na diaľnicu, domy, letisko, a zas len domy.
S tým sa ale nič nespraví. Pokrok nezastavím. ?
Tak nevidim inu cestu ako urobit D4 pri ivanke inak (a obchvat poza ivanku by bol zbytocne predlzenie). A ked prezijes lietadla, auta za protihlukovou urobia toho hluku vyrazne menej.
Osobne som si myslel (a dúfal), že z toho plánu už zišlo, pretože v tom prípade nielenže by mi lietadlá lietali 500m nad hlavou na 2km vzdialený začiatok pristávacej dráhy, ale aj by bol značný hluk (a nikto mi nevysvetlí, že vďaka protihluk. stene a plastovým oknám nie). ?
R7 ma koncit na D4 (resp na obchvate) a dostanes 3 smery do BA (staru cestu (cez podunajske), D4/D1 (okolo letiska) a D4/D2 (cez petrzalku)), takze by som sa moc nebal [i ked je pravda, zeby nebolo uplne zle spojit este D1 s R7 za Slovnaftom]
Cela R7 bude viest z Bratislavy az do Lucenca, s tym ze sa bude staviat postupne. Prvym usekom by mal byt usek Bratislava-Prievoz (Pristavny most) - Dunajska Luzna.. Dunajska Luzna - Holice je az dalsi usek.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Michal111
Toto mesto zaspalo asi vo všetkom, čo mu môže zvýšiť úroveň.