Reply on: Marcelllooo #194478:
Neexistuje jediny dovod ist v Petrzalke a pod Dunajom pod zem. Ano, radialy by mali byt mimourovnove, ale to sa da dosiahnut aj inak (postacuju MUK).

Ale fakt to netreba riesit nejak viac, ako som vravel, bola to "kravina dna" odomna len tak tresnuta a bojim sa, ze sa dostaneme spat k teme Filialka a zbytocnej hadke
)
No bolo to slabo vytazene. Na jednej strane je pravda ze tam bolo malo spojov, takze ludia to moc nevyuzivali, na druhej strane na obranu ZSSK treba povedat ze presmerovat viac regionalnych vlakov do Petrzalky nie je velmi dobra cesta (rozbitie linky). A zas robit cisto mestske vlaky na uvedenej trase je nezmysel.
Marcelllooo
Ak sa ma stavat Juzne mesto, nech si vyriesia dopravu - ale nie na ukor mesta alebo sucasnych obyvatelov. Kazdopadne na tranzit im bude sluzit Panonska s Dolnozemskou, prípadne D4-nultý obchvat. Pri rieseni UAŠ Matador sme takymto praktikam odzvonili, aspon som tomu veril.
medzirocny cisty prirasto je na urovni percent, a to hovorime o celom Slovensku.
je to jednoduche, neschvalovat nove projekty, pokial nebude vyriesenia infrastruktura a investori na jej riesenie maju aj realne prispiet.