Reply on: 810zssk #193498:
Ja si myslím, že v tomto prípade je lepšie napísať na mediator@dpb.sk keďže to (na rozdiel od sťažnosti) netreba posielať aj klasickou poštou a sťažovateľka nemusí uvádzať svoje priezvisko a adresu. K tomuto určite postačí keď uvedie dátum, čas a názov zastávky kde vtedy v Rajke nastupovala. Btw, mne už po angažovaní sa pani mediátorky bol vrátený ten výdavok čo mi mal vydať červený Emtest v Dúbravke čo som tu o tom písal. ?
Kde vlastne má vodič uložené eurá a kde forinty?
Mike
Čiže Tvoja 4ka keď odchádza z konečnej Zlaté Piesky 22:20:45 ide načas, všetko je ok. Ak odchádza zo zastávky Shopping palace 22:21:55, stále ide načas, všetko je ok.
Na zastávke PPA Controll môže byť 22:23:02, už mešká minútu.. Ake za to mu nikto žiadne preméie brať nebude, ani to nebude riešiť... Práveže vodičom odporúčajú nech meškajú minútu...