Ale ved zelene projekty ti EU rada financuje vid Hrobonka a Patronka. Ide o to kolko budes lobovat za dane projekty. Taka Mlynska dolina ma ovela vyssi potencial ako nejake zobojsmernenie Patronky ci Hrobonka len kvoli dojazdom/vyjazdom.
Ruzova dolina je nezmysel len v tom zmysle, ze naozaj ideme cerpat EU fondy na par metrov novej trate.
AVION , Mlynska a Brnianska s TESCO Lamač mali ist ako prve na lobing.
aj to je mozna varianta, k tomu by stacilo zatrolejovat len dva useky - Brnianska-Patronka a Patronka-Tesco Lamac, cize by hrozil jeden prestup + spomalenie na trolejovom useku, kedze L21 nestoji na kazdej zastavke...
co sa tyka dalsieho rozvoja trolejbusov, ja osobne by som asi najrealnejsie videl nahradu L63 po Tesco Lamac, predsa len by nemuseli tahat vela noveho vedenia, len ked si predstavim, kolko by to asi stalo, tak sa obavam, ze Belfi a spol na to peniaze nenajdu a EU nam vsetko nezaplati ?
Treba dodat ze aj v rakusku ten nazov S-Bahn nezodpoveda tomu co to je. Ono sa to sice vola Schnellbahn, ale je to vsetko ostatne ako schnell (v meste mozno ano).
Stadtbahn bol akysi vlacik uz velmi davno. Avsak aj tento nazov by bol mimo, vo Wien existuje len jedna linka ktora premava len v meste, S45.
To co je teraz napr. v Salzburgu alebo v Tirolsku S-Bahn, boly pred rokmi normalne osobne vlaky premavajuce pod nazvom "Regionalzug" (ktory este stale existuje tam kde neni S-Bahn). Tento koncept sa podoba konceptu IDS.
Bol som teraz 2 týždne preč, ale odkedy je zastávka Park kultúry na znamenie? Som to zistil včera keď okolo mňa prefrčala 39-ka. Ani tu na stránke som si o tom nevšimol info.
To je úplne jedno ako to pomenuješ.
Keď už si dal link na wikipediu tak to tam máš,že S-Bahn je Stadtschnellbahn... Obaja máme pravdu pre význam toho slova,ja? ?
Error 0x007