Mam otazku. V pripade , ze v cestovnom je uvedena jazdna doba 8 min. A ja si cvaknem 10 min.listok ale cestou budem stat 10 min v zapche. A chyti ma revizor a nemam pri sebe novy listok. Platim pokutu aj ked viem ze ta cesta mala trvat iba osem minut a natiahla sa na povedzme 20???...dakujem
Lebo skoro v celej Európe sa tak nazávajú v IDS prímestské vlaky. Nemusí byť zase všetko fixne slovenské. By si tie vlaky nazval ako? P ako prímestské? či Reg ako regionálne?
Určite súhlasím, toto by bolo ideálne riešenie. V podmienkach DPB (a Bratislavy) by som za úspech ale považoval aj to, keby hlásenie prehlušilo aspoň hluk produkovaný samotným vozidlom ? a začať napr. so 7777, dnešná osobná skúsenosť ?
Išiel som sa previesť v 7839, ako dostala novú reklamu a musím pochváliť vzhľad vozidla. Pekná zelená farba mu sekne. Pán vodič si asi musel dať výrazne záležať ?
presuvam zacatu temu o zmysluplnosti projektov EU zo vcerajsieho dispecerskeho fora...
ad Petto #143820 - osobne povazujem predlzenie vedenia v Ruzovej doline k Lidlu za absolutny nezmysel a plytvanie peniazmi, neviem, koho to bol vymysel, jedine pozitivum tohoto projektu, je to, ze to zaplati EU, aj ked mesto a DP musi podla pravidiel nieco prispiet
ad prepojenie slucky na DD s ostatnou trolejovou sietou - osobne to vidim velmi zle, lebo v mizerii, v ktorej je DP, sa peniaze urcite na to nenajdu, jedine naozaj vymysliet projekt, ktory zacvaka EU
ad prepojenie Hrobonky a Prazskej - na jednej strane "vyhodenie" penazi, na druhej strane dva plusy:
- znizenie poctu jalovych km pri dojazdoch niektorych liniek
- rekonstrukcia vedenia vo vozovni, na ktore by sa urcite peniaze nenasli(ak som spravne pochopil, ze to bolo sucastou tohoto projektu)
Pri predstavení EBN sa povrávalo, že pri prechádzaní na EURO 6 SOR možno predstaví nový vzhľad. Daná fotografia teda dokumentuje, že to najskôr pravda nebude. I keď možno len používajú krytie ako automobilky, že novú techniku testujú na starej karosérií a potom predstavia aj novú karosériu i keď o tom veľmi pochybujem. ?
Valec