Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tak ja som napisala na dopravny podnik 🙂 razcestie Bory.. Tu je odpoved... Tiez to trotli mohli napisat... ide sa tam asi frezovat cesta... nerozumiem tomu.. jednu cast uz dofrezovali, zeby mali zacat nejaku dalsiu? A este o ktory vikend ide 🙂 Nechame sa prekvapit...
"Dobrý deň,
zastávka rázcestie Bory je dočasne zrušená kvôli frézovaniu asfaltu. Ukončenie by malo byť do konca víkendu.
S pozdravom
infocentrum"
Reply on: Radovid #193262:
ci ju neotocil sudruh vietor?
Reply on: Sommelier #193261:
Pravda, v Rakusku to tusim vylucne tak. Iba som chcel pripomenut ze existuje aj takato moznost.

Keby bola hlavna stanica kvalitny prestupny uzol s elektrickami niekde rovno pod nastupistami by bola diskusia o filialke zbytocna...
Takže zastávka Bory stále nefunkčná, ale musím oceniť technické schopnosti pracovníka, čo osádzal tabuľku "zastávka zrušená", dal ju dolu hlavou a ešte aj nápisom smerom von zo zastávky. Ale napriek tomu tam niekto čakal na autobus.
Reply on: Error 0x007 #193260:
Dovolil by som si tvrdit, ze to funguje vylucne v smere von z mesta..
Ono by sa to dalo vyriesit ako to funguje v rakusku. Mohla by ist dvojita suprava a niekde v Raci by sa rozdelila a predna cast by isla na hl.st. a zadna na filialku. Avsak by to chcelo nejaky informacny system na zastavkach ktory upozorni ze zadna cast ide inam.

Tak to funguje v Rakusku kde je na informacnej tabuli napisana cielova destinacia napr. Wulkaprodersdorf a pod tym je napisane "Zadna cast ide do Pamhagen". Casova strata pri jednotkach ako je Talent je minimalna, som si pozrel CP, predna cast stoji 2 minuty, zadna cast pocka trochu dlhsie (5 min)...
Reply on: Mike #193187:
Stručne povedané, prepočty sú robené určitou záväznou metodikou, ale trať fyzicky môže zvládnuť viac vlakov, najmä ak sa z GVD vylúčia vlaky ND a minimalizuje sa sled vlakov pomalý - rýchly v danom úseku.
Reply on: Eury #193256:
aj mna by to zaujimalo videl som ako ,,rusili´´ okolo 5 6 tej vecer
Ahojte,
vsimol som si ze zastavka Bory - razcestie dnes bola obojsmerne zakryta sedym igelitom a tabulami, ze zastavka je zrusena? Neviete o co sa jedna? Rozmyslal som, ci to nejako nesuvisi s opravou vozovky - ale o kusok dalej je zastavka Kamenace a to obojsmerne fungovala. Tak mi este napadlo, ci nejak neuviazla dohoda s Hornbachom pripadne investorom, ktory tam v okoli stavia a aj tuto zastavku budoval.
Inak zastavka Krpas uz dnes myslim fungovala.
Reply on: rtoldy #193254:
Dajú. ba@imhd.sk.
Dajú sa nejako poslať fotografie do iMHD?
Jaaj, tak tomu uz rozumiem, specialne situaciu v Prahe. Dakujem pekne.
Reply on: S499.1023 #193251:
To ze havarovane vozidlo odstroja a suciastky pouziju inde je samozrejmost ktoru som nemal dovod dodatocne zdoraznovat. A hej chodim na KE imhd ale o prazskej MHD som tam toho nejak vela ja nepisal. Sem tam kazdy napiseme nieco co nie je uplne presne ale s tymi detmi co trolluju Kosicke forum nemam nic spolocne. So 14T som chcel povedat to, ze naco budu opravovat 16-18 rocne T6tky ked sa vyraduju 5-7 rocne 14T.
Reply on: Sheep221 #193250:
Bože, to sú kydy. Samozrejme, že sa neopravuje 14T, ktorej oprava by bola drahšia ako nová električka. A havarovanú električku samozrejme nevyhodia ale použitełné diely sa využijú při opravách iných 14T. Mmch., nie si ty náhodou z Košíc? Tam sa teraz nakotilo dromologických odborníkov na pražskú MHD.
Reply on: t6a5iii #193247:
v prahe su elektricky spotrebny material, po nehodach sa uz neopravuju ani 14T, tam ked havaruje elektricka a poskodi sa ram alebo treba menit karoseriu tak ju vyhodia s tym sa tam nikto nebavi
Reply on: t6a5iii #193244:
3. seria bola uz natom celkom dobre, u vozidiel 1. aj 2. serie bola povymienana skoro vsetka elektronika takze boli s T6 na zaciatku problemy ale myslim ze po vychytani much su celkom spolahlive

o situacii v brne neviem no myslim ze ked rozbehali RT6N1 tak s T6 urcite vyrazny problem nemali
Reply on: t6a5iii #193247:
Áno, s vozmi T6 sa v Prahe do budúcnosti nepočíta, preto nebol voz 8671 opravený. Keby sa nehoda 7927/28 stala v Bratislave dnes, možno by sa tiež už neopravovali a keby sa nehoda 8671 stala v Prahe v 2003, tak by ju pravdepodobne opravili.
To ale stále nič nehovorí o tom, že je voz nekvalitný. Nedá sa napríklad na rozdiel od T3 vanizovať, takže skôr pôjdu nejaké T3 na vane, možno sa aj postavia nejaké vane v tvare T3 na papieroch z T6, ale nebudú sa robiť žiadne veľké opravy T6.
Reply on: S499.1023 #193245:
Tie problemy s dverami boli v textu "ale jinak taky T6 často někde zdržují se závadama - hlavně ty blbý výklopky, ty bych zakázal i u kotasek !" - znelo to ako keby to boli problemi s dverami, nie s ostrovcekmi.

A ta cast o 8671, bolo napisane ze "S vozy T6A5 se do budoucna nepočítá a proto již nebyla opravena" - ten voz mal len 12 rokov ked bol v havarii, tak znelo to ako keby bol nekvalitni voz... Bratislavske 7927-7928 boli v vaznejsej nehode nez 8671 v 2003. Ale asi to nebol taky velki problem v Prahe, ked 14Tky prichadzali.

Aj tak, dakujem za opovede.
Reply on: 810zssk #193243:
Ak mas na mysli predlozenie vo forme napisania opacneho nazoru do tejto diskusie tak asi ano.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.