Havarijný stav je od Mýtnej smerom k stanici+obratisko. Tebou spomínaný úsek bol už rekonštruovaný po častých výkolajach na výhybke smer Obchodná-Radlinského.Keby bola vôla vedia to sprevádzkovať aspoň do núdzového režimu.
začali opravovať električkovú trať na hlavnú stanicu? dnes som išiel tade 31 na račko a pred NBS na trati bola tá šedá dlažba, pred tým tam boli tie krivé panely nie?
Vzdialenosť medzi Filiálkou Hl.stanicou je vzdušnou čiarou asi 1500 m a výškový rozdiel 20-30 m,tak neviem ako by tá trať viedla.Musela by ísť do esíčka a tak si neviem predstaviť tie oblúky aby naviazala na trať Hl.stanica-Kúty a bola prejazdná v tom smere.
Jedna otázka pre znlých miestnych pomerov. Linka 43 má konečnú na Patrónke v smere do CMO, alebo ide ešte jednu, na Patrónku za križovatku? (Bývalá výstupná). V CP vidím len jednu zastávku Patrónka, tak sa pýtam, že o ktorú sa jedná...
Keby totiž obslúžila obe, odpadla by nutnosť prejsť podchodom na protilahlú zastávku...
Počkaj, ja som písal, že by boli na jednej trati 7,5 min. interval s tým, že jeden vlak na Filiálku a jeden na Hlavnú... pri 30 min. interval v špičke na každej stanici taká strata času, že nemá význam vlaky vetviť... najmä, keď presun MHD je tak 6 minút jazdy navyše.
Mám proti tomu to, že by to neprinieslo žiadne zlepšenie oproti teoretickej situácii, že by rovnaký (zvýšený) počet vlakov chodil na JEDNU stanicu. Alebo si myslíš, že niekto v Brestovanoch pôjde na vlak o 15 minút neskôr, lebo pôjde na Filiálku?
Filiálka ako koncová stanica je proste pre Bratislavu ZBYTOČNÁ.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho