Pozerám, že časť diskutérov prechádza na modrogumné pozície "ideálna doprava je vlak odvšadiaľ všade raz denn, obdeň, prípadne raz týždenne, hlavne aby sa jazdilo po každučkom kúsku koľajníc".
Neporovnateľne kratší interval. Ak by mali tvoje S40 aj S41 interval 15 minút, kľudne by mohli byť aj každý z inej stanice, keďže doba čakania je prijateľná. Ale pri 30 až 120 minútových je to rozdelenie kontraproduktívne.
Ak by to šlo každú hodinu :14 z Hlavnej a každú hodinu :47 z Filiálky... to by sa ešte možno aj ľudia naučili (aj keď je to stále zlé riešenie)... ale ak by to šlo každú druhú hodinu z hlavnej a každú druhú z Filiálky, tak to už je horšie. A to už nespomínam večerné a víkendové spoje.
Druhá vec je, že pri tých biednych intervaloch by sa kľudne mohlo stať, že tým, čo chcú ísť na Filiálku v požadovanom čase ide vlak práve na Hlavnú a opačne... čiže proklamované zlepšenie by bolo razom fuč.
Inak zaujímavé, že zatiaľ čo s redukciu električkových liniek tu väčšina diskutujúcich privítala, ale v železničnej doprave by spravila presný opak. ?
T3P je reko T3 bez vymeny karoserie typu VarCB3, R.PV je take jak T3P ale vratane jej vymeny, cize aj jedno aj druhe spravnym oznacenim, aj ked oficialne sa to vola T3R.PV
Oficiálne prepočty ŽSR...
Nákladná doprava počas špičiek úplne zrušená- tento model bol zavedený na Regiojeťáckej trati (131).. a na to ŽSR už škrípali zubami...
Máš s tou kapacitou reálne prepočty, alebo si to len myslíš? Lebo ja som si nie taký istý, žeby sa to nedalo v prípade zostavavenia GVD, v ktorom by sa v špičkových hodinách minimalizovali trasy vlakov nákladnej dopravy,
Joyki