Je spravne meno pre vozidla 7704II, 7703II, 7706II, 7717II–7718II T3P/VarCB3 alebo T3R.PV? Nikde inde som si nevsimol nazvy T3P/VarCB3, len na tejto stranke. Vsade inde, vcetne Wikipedia, sa to vola R.PV
V smere DO Bratislavy by to teoreticky nebol až taká tragédia, ak cestuješ ďalej do toľko spomínaného centra, tak by si tam alebo tam prestúpil na patričnú MHD.
Kdežto problém by bol, ako písal Vladimír pri ceste Z BA aby si cestujúci pamätal (mal opísaný cp/ pozeral ho v mobile na nete?) že povedzme vždy :14 budú chodiť na TT vlaky z Hl.ST a :47 z Filiálky... na rozdiel od dnešku keď ide na vlak do Trnavy = ide na hlavnú stanicu-... (už to že časť vlakov poobede išla z Nového mesta robilo dosť "bordel"
A co by to menilo na predmetnej situacii? To je ako keby si navrhol ze 95ka by raz isla na Holicsku, raz na Vysehradsku, raz na Jasovsku a raz do Jaroviec, s tym ze to je v pohode lebo ved to moze byt oznacene 95, 195, 295 a 395...
Len nezabudni, že slovenské myslenie nemožno porovnávať s rakúskym... Na Slovensku má MHD premávať bezplatne, v intervaloch do 10 minút, od všadiaľ všade má byť priame spojenie, zastávky by mali byť čo najbližšie k zdroju/cieľu cesty, ale zároveň nie veľmi nahusto vozidlá (najlepšie autobusy) by mali byť úplne nové, nízkopodlažné, klimatizované, vybavené wifi, ako spolucestujúci by mali byť len navoňaný fešaci a fešáčky vo vekovom rozmädzí 20-40 rokov, vodiči by mali byť vysmiaty, čakať na dobiehajúcich....
Dobrý deň Vám prajem na začiatok môjho diskusného príspevku
Neviem koho viedlo k zrušeniu autobusovej linky č.22 z Devinskej Novej Vsi
na Kramare Tato trasa vyhovovala bez prestupu dostať sa priamo do nemocnice
bez prestupovania. A preto neviem aký zamer sa tým sledoval a či sa robil prieskum
pre zrušenie tejto linky. Citovo sa s tym asi nik nezaoberal.Verím že sa pouvažuje
o návrate tejto linky späť.Ďakujem za pochopenie a na dodatok asi rozhodovali Ti
ludia ktori tento spoj nepotrebovali.
Bolo to v rozhovore s niekym s ministerstva v Pravde ohladne vyhladovych projektov v okoli Bratislavy. Ta stanica tam tiez asi nebude skor ako v roju 2020. Inac momentalne prebieha komplet rekonstrukcia stanice Predmestie. Z budovy ostal len skelet. Malo by nasledovat aj nastupiste. Som zvedavy ci tam nechaju tie schody na nastupiste alebo prekvapia pohyblivými...
Ako Ti už odpísal 810zssk, presne takto sa doprava robiť NEMÁ.
Akonáhle má cestujúci skúmať, či konkrétne tento najbližší vlak ráči ísť z hlavnej alebo z filiálky, vykašle sa celú verejnú dopravu a pôjde autom, lebo presne vie, kde ho má zaparkované.
A ani sa mu nečudujem. Ja kebyže si mám vybrať medzi modelom s vlakom raz za hodinu z hlavnej a raz za hodinu z filiálky a modelom, kde vlak mojim smerom odchádza iba z hlavnej stanice ale každú polhodinu, JEDNOZNAČNE som za druhú možnosť.
Ako tu už bolo napísané - niekto tu chce za ukrutné prachy budovať to, čoho sa za ešte ukrutnejšie prachy (dopravne oveľa civilizovanejšia) Viedeň snaží zbaviť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk