Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #191904:
Čo je na tom zvláštne? Sólo voz jedna jednotka, kĺbak po dve.
Reply on: luky133 #191903:
tiez je zaujimave ako solo tak klbak dostanu rovnaky typ klimy, Zvlastne.
Mozno treba kontaktovat vyrobcu a vypytat si informacie a ked tak medializovat, ze co to zase objednali.
Reply on: Ámos #191902:
Ak ten Credo, čo je na fotkách má danú klimatizáciu tak je to tá istá čo máme v NB 18. ? Vtedy sa mi k nej podaril nájsť nejaký prospekt a tiež tam uvádzali, že je pre midi busy...
Reply on: luky133 #191898:
zvlastne je ze vyrobca nema tento typ na svojich strankach. Ma tam vsak typ AC520 a ten je urceny pre midi busy.
Reply on: luky133 #191898:
mne len jedno, ze madarska sestra SORu to dodava do svojho credo citatedel 19
http://www.bkv.hu/hu/korabbi_jarmutesztek/credo_citadell_19_2
Reply on: luky133 #191898:
urcite to bude osvedceny model z NB18 ?
Reply on: Ámos #191897:
Pozerám, že na rovnako. ?
Reply on: Ámos #191896:
A už máme aj názov klimatizácie (zatiaľ som študoval len krátky bez APU). Výrobca je Eberspächer Sutrak a model AC 515 bohužiaľ sa mi zatiaľ o ňom nič nepodarilo nájsť. ?
Reply on: Ámos #191895:
tak ne. Vyrobcom klimy je Eberspacher Sutrak typ AC515
Reply on: luky133 #191894:
tie dva fonty v zmluve a teda hlavne vykreslovanie č a ľ posobia velmi neprofesionalne ?
Reply on: Roberto #191891:
to je urcite len JPP, je prilis skoro na taketo vyjadrenia. SKODA pravdepodobne este len zacina rokovania s potencionalnymi dodavatelmi subdodavok.
Ak náhodou ešte niekto nepostrehol tak samozrejme, že je už zverejnená aj zmluva: http://www.dpb.sk/o-podniku/verejne-informacie/povinne-zverejnovanie/?inst=4480 Má dokopy 285 strán tak príjemné pár dňové študovanie.

Zatiaľ zaujímavý text:
"Zhotoviteľ garantuje a nesie zodpovednosť, že na základe koncepcie a kvality výroby nedôjde v priebehu 12 rokov od schválenia technickej spôsobilosti trolejbusu na prevádzku k žiadnym škodám vo forme prasklín materiálu, trhlín v ráme, uvoľnenia zvarov a spojov ani netesností." ?
Reply on: luky133 #191892:
vzhladom na to, ze nase klimaticke podmienky su v sucasnosti take ako pre 20 rokmi pri Zadare, malo by to byt OK.
Reply on: Roberto #191891:
DPB nadefinoval požiadavky na klimatizáciu tak, že musí byť vhodná pre naše klimatické podmienky takže o5 si tam môže dať výrobca čokoľvek. Resp. možno, že v opakovanom tendri tie podmienky upravili, ale to pochybujem. ?
Reply on: Ámos #191890:
len niekto mi hovoril ze by sa mali kupovat klimy do nich take tie co ma veolia v sorkach kratkych ale to je len JPP
Reply on: Roberto #191888:
ale problem je, ze tu klimu si neobjednali nikde inde. Keby ju neodobrali od SORu a zaroven kupili od hocikoho ineho bola by naplnena podstata. Takto je to len zle rozhodnutie, no financna strata nevznikla.
Reply on: Roberto #191888:
prvy rok
Reply on: Ámos #191887:
1 cent to neni cca 7000€ za solo / rok trestne oznamenie podaj za centove klimy vdaka tomu vyhrali tender.
Reply on: Mike #191886:
ak by si manazment neuplatnil udrzbu za 1 cent (popripade inu smiesnu sumu) na 8 rokov alebo 560.000km tak sam pojdem podat trestne oznamenie. Kedze na toto, uz je paragraf. nejak sa to vola "nehospodárne, neefektívne a neúčelne nakladanie s verejnými prostriedkami"
Reply on: Jezo #191874:
Údržba tomôže byť:
opis zákazky alebo nákupu (nákupov)

Dodanie 15 ks nových sólo trolejbusov s APU, 15 ks nových sólo trolejbusov bez APU a 50 ks nových kĺbových trolejbusov (ďalej len jednotlivo „trolejbus“ alebo aj „vozidlo“ a spoločne „trolejbusy“ alebo aj „vozidlá“) za stanovených podmienok v tejto zmluve a poskytnutie údržby uchádzačom pre každý trolejbus počas 8 rokov alebo do najazdenia 560 000 km každého trolejbusu od schválenia technickej spôsobilosti každého trolejbusu na prevádzku, a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr, ak si ju obstarávateľská organizácia uplatní do 6 mesiacov od schválenia technickej spôsobilosti prvého trolejbusu na prevádzku.

Čiže teoreticky mohol vyhrať aj vďaka údržbe za 1cent, ktorú si následne DPB neuplatní .. a uplatní si ju napri pri firme teknoplast, aby sa p. Kondrlíkovi zalepili oči.. (a vačky).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.