Avsak stale ma vacsiu sancu ako pokusat sa stihnut ten bus 210kou. Mimochodom, tu treba podotknut, ze z 210 na 269 (do Lozorna) sa da prestupit aj na Racku.
No neviem... By som sa moc nespoliehal na 8min. prestup vlak/bus v Lamaci... Os. vlaky maju na hlavnej stanici zakladny cakaci cas 10min. na zmeskane vlaky. Tym padom mas po prestupe. Vyhladavace spojenia ta na toto neupozornia...
však asi pojdem z hlavnej do lamaču tým vlakom lebo ako som sa teraz pozrel do cp.sk na spojenie oddo mna z domu čiže vlak 14:42 odomna ten je 17:57 na hlavnej stanici a za 3 minuty sa neda prestúpiť z vlaku na trolejbus a este ak by meškal vlak tak to už duplom nie tak pojdem 18:28 z hlavnej stanice vlakom do lamaču a stade mi ide bus 18:44 na ktorý budem mať 8min. a pekne ho stihnem.
Potom bude najlepsie pouzit jednorazove cestovne listky (btw, tu 210 by som na tvojom mieste zvazil... mozno bude jednoduhsie z hlavnej stanice zobrat vlak do Lamaca a prestupit na bus do Lozorna tam :))
Medzi hlavnou stanicou a tusim Norreportom (alebo Osterportom, uz som si nie isty). Uprimne, neviem akou kategoriou su oznacene (ale cp.sk tvrdi ze ICE), ale teda jednotka bola ICE.
V ramci Kobenhavenu? Do Danska jazdia, alebo jazdili len motorove ICE-T, myslim, ze na DSB nesli pod hlavickou ICE. Bolo to medzi Centralom a letiskom Kastruup?
1. V useku Hl.st. - Nove Mesto toho casu nie je vedeny ziaden rychlik.
2. Rychlik v Pezinku stoji dva krat za tyzden....
Akokolvek, suhlasim ze obmedzenie na kategorie Os a REX je nestastne, nie vsak kvoli nejakemu praktickemu vyuzitiu, ale skor preto ze:
a) je to dalsie pravidlo ktore zbytocne zneprehladnuje system
b) podporuje to tu dlhodobo u nas vzitu predstavu ze rozne kategorie vlakov maju mat rozne tarify, co je nezmysel
V ramci Kodane som na MHD/IDS listok cestoval ICE....
810zssk