Stale ma irituje cestovny poriadok na linke 44, odchody z Koliby presne kazdu polhodinu (:00, :30). Naviazanost na prichod trolejbusu c 203 na tuto zastavku je 2 min.!! 203 prechadza cez stred mesta, ma dost dlhu trasu a nie je skoro mozne najma v spickach dodrzat pre sofera grafikon na poslednej zastavke. Trolejbus na Kolibu prichadza spravidla tak, ze 44 uz tam nie je alebo prave zachadza za roh. Je priam nepochopitelne, pre koho tento prazdny autobus chodi z Koliby na Kramare, ked cestujuci z mesta z 203 nan skoro nikdy nestihnu prestupit. To naozaj nemozno posunut odchod z Koliby o 2-3 minuty? ?
roman2
,,technické parametre z hodnotiacich kritérií boli v mnohých prípadoch stanovené aj vyššie bodové hodnotenia. Napríklad v Taliansku, Francúzsku či Nemecku boli tieto bodové hodnotenia aj vyššie, v rozpätí od 37% až do 50%"
,,Zároveň opätovne zamlčiava skutočnosť, že prihlásenie jedného uchádzača nie je zákonným dôvodom na zrušenie súťaže a dôrazne odmietame tvrdenie, že v tendri mal byť zvýhodnený jeden výrobca" ☠
Bodaj by sa neprihlásil jeden výrobca keď počet dverí (5) je vysoko hodnotený a ostatné parametre idú ,,na vedľajšiu koľaj" ja keby som bol jeden z potenciálnych uchádzačov (ponúkajúci 4 dverové karosérie) tak pri naštudovaní materiálov by som sa tiež na to zvysoka vys*al keďže je to tak postavené tak ako to je ☠