6 a 9 budu v zaujme prisposobenia kapacity realnym narokom v pracovnych dnoch riesene takto:
- cast vozidiel z Krasnan rano vykona linku 9, potom v rannej spicke jazdi na 6, v sedle na 9, v popoludnajsej spicke na 6 a potom do ukoncenia na 9
- cast vozidiel z Krasnan podobne ako v predchadzajucom bode, ale na konci vykonavaju 6 az do jej predlzeneho ukoncenia
- cast vozidiel z Trnavky vykonava celodenne 9
- cast vozidiel z Trnavky vykonava spicku na 9 (rano vyjazd aj dojazd a popoludni vyjazd ako linka 6)
Je to trosku komplikovanejsie, ale na druhej strane sa takymto sposobom podarilo ziskat vykony na predlzenu premavku linky 6
Co sa tyka prekladu v Dubravke, tam je pri dvojlinkovom LV jednoducha matematika - bud bude taky preklad v useku KV-PKI alebo v useku KV-nabrezie aj KV-tunel - uz sa da len vybrat mensie zlo.
Podľa nových CP elin vidim že min. 3 poradia na L9 budu robit o5 Krasnany. Ranny diel L6 cely z JD, poobede 3 poradia z Krasnan, nevedno odkial su tie dalsie 3 poobedne poradia. Takisto zaujimavy preklad L4,L5 v PD v style 2 a 6 minut v smere do mesta z Dubravky. ?
Posledna L6 zo Safka do KV o 21:03 ?
Fajn je aj preklad L5,L9 z Kapucinskej do KV ci L4,L6 do KV
Pokiaľ by som mal psa a mal by som s ním pravidelne cestovať je možnosť spraviť psovi " Električenku" ? alebo by som mu musel kupovať lístky jak ***** každodenne .
Všimol som si, že elektricky č. 3 a 8 koncia na Kamennom námestí. Vie mi niekto povedať, ako sa tam točia, keďže priamo stade idú naspäť a nepokračujú jednosmerne ďalej? Dlho som v BA nebol, tak neviem, či tam vybudovali nejaké obratisko alebo čo...
Chcem sa spýtať, ak si niekto prenajal bus od DPB (napr. Cabrio) môže tam aj na neho predávať svoje vlastné cestovné lístky vlastnej tarify?
Ak áno, musia sa asi odvádzať dane, akoby sa to v takomto prípade robilo?
podľa mňa to bude riešené transparentným verejným obstarávaním bez využitia argumentu časovej tiesne a víťazom sa stane ponuka najlepšieho produktu za najrozumnejšiu cenu .... teda pokiaľ sa do toho nezapoja delfín, jepko, trtko a podobní paraziti
d3k0
- cast vozidiel z Krasnan rano vykona linku 9, potom v rannej spicke jazdi na 6, v sedle na 9, v popoludnajsej spicke na 6 a potom do ukoncenia na 9
- cast vozidiel z Krasnan podobne ako v predchadzajucom bode, ale na konci vykonavaju 6 az do jej predlzeneho ukoncenia
- cast vozidiel z Trnavky vykonava celodenne 9
- cast vozidiel z Trnavky vykonava spicku na 9 (rano vyjazd aj dojazd a popoludni vyjazd ako linka 6)
Je to trosku komplikovanejsie, ale na druhej strane sa takymto sposobom podarilo ziskat vykony na predlzenu premavku linky 6
Co sa tyka prekladu v Dubravke, tam je pri dvojlinkovom LV jednoducha matematika - bud bude taky preklad v useku KV-PKI alebo v useku KV-nabrezie aj KV-tunel - uz sa da len vybrat mensie zlo.