Reply on: OBUS #190102:
Jedna vec je, že električku postaviť treba. Druhá vec je, či sa musí pozdĺž nej postaviť štvorprúdová cesta. Áno, bola kedysi plánovaná. Ale keď sa už definitívne rozhodlo, že IAD cez Starý most jazdiť nebude, podľa môjho názoru táto štvorprúdovka stratila opodstatnenie. Ak by mala byť pravda to, čo bolo povedané napr. v relácii Reportéri, že ide o čo najpohodlnejší prestup cestujúcich na električku, potom nech sa postaví trať so zakrytým lôžkom, aby po nej mohli jazdiť autobusy a zastavovať priamo na zastávkach električky. Na to nie je potrebná nijaká paralelná cesta, tobôž nie štvorprúdová. Naopak, žiadosti DPB o zapracovanie integrovaných zastávok do projektu boli odmietané s tým, že zložitá dopravná situácia to neumožňuje. Čiže nielen že štvorprúdová cesta nijako neprispeje ku kvalite prestupu, ona ho dokonca znižuje.
Nebudem sa vyjadrovať k tomu, či Petržalka potrebuje "centrum s vybavenosťou, základnú os". To si musia povedať Petržalčania. Ak áno, potom tú cestu treba. Ale ak viac túžia po parku, než po nejakej základnej osi s tridsaťposchodovou "vybavenosťou", tak tá cesta z dopravného hľadiska nijaké opodstatnenie nemá.
je pravdou, že ma tam pred rokom skasírovali (tiež to bola "oranžová" a 22:30), ale keďže to bola moja prvá pokuta a nevedel som, ako reagovať, tak som zaplatil. Od toho momentu to miesto sledujem. No čo už, je smutné, že toto robia na miesto toho, aby napr. dozerali na prejazdnosť BUS pruhov. Pri skúšobnom pruhu na Štefánikovej sa neunúvali ani verbálne vodičov upozorňovať.
Andreas.Papak
Vtedy, keď máš červenú, a nikto nestlačil dopyt, majú zelenú vybáčajúce autá... preto máš červenú...