Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
PRIDANIE ZOPÁR SPOJOV NA MLÁKU NA LINKE 23 OD 3. 4. 2013

Kopírujem sem čo som práve napísal do DPB. Poteší ma ak sa k tomu vyjadrí aj niekto z vás. ?

"V mene záhradkárov z okolia zastávky Vápencová ďakujem za pridanie zopár spojov na Mláku na linke 23 od 3. 4. 2013. Je to príjemné prekvapenie. Náhodou nebolo by možné pri ďalšej zmene pridať z Mláky cez víkend aj spoj o 18:19 h; cez pracovný deň - školské prázdniny spoj o 19:19 h a cez víkend nejaký doobeda s príchodom na Mláku napr. 9:14 h alebo 10:14 h alebo 11:14 h?

Po preštudovaní CP linky 23 som zistil, že na J. Jonáša - VW bude zrejme naďalej zabezpečený prestup z 23/1 na 23/7 a opačne. Žiaľ z CP na dpb.sk ani cp.sk to nevyplýva jasne.

Smer Mláka ma teda zaujíma, či nasledujúce spoje z J. Jonáša - VW budú mať oficiálne prípoj na spoj prichádzajúci z Lamača a Dúbravky. PO - PIA 12:12 h, 18:12; PO - PIA prázdniny: 11:12 h, 18:12 h; víkend 17:10 h.

To isté potrebujem vedieť aj v smere do Lamača a Dúbravky, že či bude oficiálne zabezpečený prestup na nasledujúce spoje z Vápencovej: PO - PIA: 11:20 h, 19:20 h; PO - PIA prázdniny: 07:20 h, 15:50 h; víkend 19:20 h. Za vašu prípadnú odpoveď vopred ďakujem."
Reply on: 810zssk #190063:
Ok, v niektorých prípadoch a najmä pri železnici je to logické. Ale ja mám na mysli prípad práve toho RJ a napr. L37 v porovnaní s SL do Stupavy.
Reply on: Ike #190062:
Je tam priblizna jazdna doba, ale ta je v spicke ina, navyse ine je ak hovorime o jazdnych dobach do hodiny a o vyrazne rozdielnych jazdnych dobach.

Neviem co je na tabulkovych CP neprehladne, podla mna je to super vec POKIAL sa rozdelia prevadzkove rezimy (teda jedna tabulka pre kladivka, druha tabulka pre vikend), ako napr. v tom IDS JMK. Do tabulkoveho CP navyse lahko zaznacis pripoje, co pri vypise odchodov spravis tazko.
Reply on: 810zssk #190061:
MHD CP v BA to riešia ako?
Reply on: Ike #190060:
No preto, ze okrem teba co ides do Dunajskej Stredy tym vlakom cestuju aj ludia do Velkej Paky a tych zaujima kedy tam ten vlak bude.
Reply on: 810zssk #190057:
Mám pocit, že si ma nepochopil ? Idem z BA do DS. Načo mi je v BA vedieť, kedy má spoj odchod z Veľkej Paky ? A keď už som šotouš alebo mám na to iný dôvod, podobne sa to dá zistiť aj klasických CP pripočítaním doby jazdy k odchodu z východiskovej zastávky ?
Reply on: 810zssk #190058:
SW je samozrejme lepší,ale keď už nič iné, dá sa to slušne nakodovat aj v exceli a prehnať hromadnou korešpondenciou vo worde
Reply on: matt11 #190052:
1. Vola.

2. Niekto kto to naprogramuje.

Inak v IDS JMK si to spociatku vraj robili v Exceli (teraz uz na to maju normalny SW), akurat si neviem predstavit kto by ten bordelarsky CP Lajnsu prepisoval manualne do Excelu, to by bola praca na tri rocne obdobia.
Reply on: Ike #190054:
Tu by som nesuhlasil, podla mna pri primestskej doprave je dobre vediet cas prichodu spoja na zastavku, pripadne kedy ide spat. Ono by to vlastne bolo fajn aj pri MHD, akurat MHD ma taky takt ze by sme museli CP lepit na billboardy ? Ale pre PAL je podla mna tabulka viac nez vhodna.
Reply on: Ike #190054:
tak oproti slovak lines 😃 tak som to myslel.
ale proste potrebujes vedit zastavky a jazdnu dobu. takze ci je tam napisane kolko ide do velkej paky alebo presny cas kedy tam pride je to jedno. Aj ked samozrejme ked je tam iba ten cas, setri to miesto.
Reply on: Ike #190040:
Ja sám som naposledy tvoril v exceli svoj návrh cestovného poriadku, čiže nič prevratné tiež nemám
Reply on: matt11 #190053:
Prehľadný ako prehľadný. Keď idem z HLST do DS, načo mi je vedieť, kedy má spoj odchod z Veľkej Paky? ? Celý CP by sa dal zredukovať na peknú A5 s tým, že pre každú zastávku by musel byť zvlášť list.

Reply on: matt11 #190052:
ale napriklad aj RJ SK mam dost prehladny CP, aspon keby takyto je u Slovak Lines.
http://www.regiojet.sk/miranda2/export/sites/regiojet.sk/sk/pics/GVD2013_zmena1_akcia.pdf
Reply on: 810zssk #190042:
tak tento CP je fakt super, toto keby sa u nas podari, zacnem verit, ze to nie je dezintegrovana doprava.
ale opytam sa inak, co k tomuto treba? to je tak tazke na slovensku?
Reply on: Andreas.Papak #190050:
Niektoré veci by mohli byť.

Bol som zopár krát vlakom v Rakúsku a ČR a zistil smutný poznatok:

Pri cestovaní do ČR a Rakúska ma po prechode hranice nová posádka (alebo aspoň hlásič) pekne privítal(a). Pri výstupe z týchto krajín sa posádka (hlásič) pekne rozlúčil(a). Na Slovenskej strane bolo ticho v oboch prípadoch ?

Poďakovanie nemusí byť, ale ostatné veci, ktoré si vymenoval by boli úplne v poriadku.
Reply on: OBUS #190046:
Vítame Vás, ďakujeme za využívanie služieb, že cestujete MHD, zóna STOP , prechod do iného tarif. pásma... Nechceme moc? ?
Reply on: Ike #190047:
QR kod ta posle na ten CP na nete, takze si ho ako PDFko mozes ulozit do mobilu 🙂
Reply on: Ike #190047:
V tom QR kóde sa ti stiahne daný CP do mobilu vo formáte PDF. Ale to by sa u nás nemohlo robiť lebo by cestujúci získali prístup k strategickým údajom!! ?
Reply on: 810zssk #190042:
Čo ti hrabe? taký prehľadný CP s QR kódom (predpokladám, že ti vypíše najbližší odchod) a SCHÉMOU!!!?? §nikdysatotaknerobilo síce pri schéme neplatí, ale minimálne naši §cestujúcibytonepochopili. ?
Mohlo by to hlasit rozne info. Napr.-moznosti prestupu uzlov, pozor na zlodejov, uvolnite miesto starsim, aktualne kratke dopravne info o vylukach presmerovaniach...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.