Reply on: Petto #189237:
Petto, vystihol si presne podstatu problému ohľadom kĺbových autobusov. Jedna vozovňa (Trnávka) má všetky linky najmenej z 3/4 nízkopodlažné, a ak sa vyskytne Karosa, tak len na špičkovom poradí, cez víkend a sviatok, akokeby bol trestný čin vypraviť Karosu. Druhá vozovňa (Petržalka) má niektoré linky garantované ako nízkopodlažné- všetky poradia, na niektorých len niektoré a na iných sú len vysokopodlažné vozidlá a tretia vozovňa (Jurajov dvor) tá mala dlho len vysokopodlažné vozidlá a potom dostala len 12 nízkopodlažných vozidiel, čo nestačí ani na linky celodenné a nie to ešte aj na linky špičkové. Navyše len jedno poradie zo všetkých liniek je garantované ako nízkopodlažné.Veľa autobusov má Jurajov dvor (a ďalších vyše 10 je v Trnávke) a Petržalka odstavených a napriek tomu išlo požičané vozidlo 1859 do Trnávky, kde také vozidlo nieje. A to aj napriek tomu, že malo slúžiť ako náhradné za tie, ktoré sú na opravách.
Peon