Andy: To by sa páčilo aj mne. Ale prvda je, že keď chceme 100% dodržiavanie CP, tak musia byť aj normálne chronometráže.
Čo sa zachádziek týka. Mariánka je ta blízko od Z.B., že je hriech, že tam nechodí. Ale ak by mala obec Gabčíkovo peniaze na zaplatenie takej linky, nech to tam chodí.
Čo sa zachádziek týka. Mariánka je ta blízko od Z.B., že je hriech, že tam nechodí. Ale ak by mala obec Gabčíkovo peniaze na zaplatenie takej linky, nech to tam chodí.
(ale ved aj ja som cumel, tkaze mas vlastne pravdu)
J
Vladimír: Znovu a ešte raz ti píšem. Viem, že by to ľudia pochopili, som si istý, že áno. Aj som za to aby linka 37 zostala 37 a niektoré jej poradia by zachádzali ku K, ale ak to nevieme presadiť v takom znení, tam musíme vymyslieť iné. Avšak názor na riešenie 37 a 38 máme rovnaký.
Trubo, Andy: Ja už mám dlhšie pocit, že sa niečo deje. Už aj napríklad podbíjanie Rače, či spojazdnenie Ik435 atď.
Andrej (Anndy008): No ja by som začal na vedúcich postoch, ale nie vyhadzovom. To nie je riešenie, lebo to nie je v tom, že v histórii prijali na dané posty neschopných ľudí. Som si istý, že väčšina z nich je scopná, avšak nemajú ciel, chuť iniciatívu. Im je treba dať jasné ciele, čo sa do kedy musí stihnúť atď. Pracovať treba na všetkých postoch vo všetkých oblastiach a hneď. Ak by som sa teraz stal generálnym, tak idem
na 1 kolónu aby mi ukázali 7085, že prečo, idem
na 4. kolónu aby mi ukázali prečo, idem
na 3. kolónu aby mi ukázali interiér vozov, že prečo, idem
na 2. kolónu a hrobonku aby mi ukázali takisto interiér vozov, že prečo.
išiel by som za vrchármi (s niekym kto sa do toho vyzná, aby im vysvetlil ako je to v súčasnosti zlé a ja sa ich spýtam prečo,
idem za zastávkármi a sa ich spýtam prečo?
Išiel by som za technikmi a spýtal sa na hlásenie v K2S, SORoch a na buse, že prečo?
A išiel by som za KK aby mi ukázal disketu, ktorú som mu dal, že či ju už otvoril a prečo nie?